Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#705336
Ik zag net bij mijn teefje dat er slijm uit dr vulva kwam na het plassen. Ik heb het afgeveegd met wc papier en even bekeken en geroken, het was helder en geurloos. Ze is 3 weken geleden loops geweest voor het eerst en is nu ruim 10 maanden oud. Heeft het wat te betekenen of mag dit wel eens gebeuren?!
Door Hanny
#705412
Een tijdje terug had Karmijn dat ook.
Ik weet niet, of dat wel of niet verontrustend is, maar ik  houd er niet van.
Ik heb haar propolis gegeven en drie maal per dag uterovetsemdruppels. Dat had ik nog in huis en dat kan na de bevalling worden gegeven om de baarmoeder schoon te maken. Met één, of twee dagen was het al over. Ik denk, dat de medicatie nog niet had kunnen werken. Voor de zekerheid nog wel twee weken medicatie gegeven, maar of het nodig was????
Hoop, dat het bij jouw teef ook snel over gaat.

Hanny
Door Jojo
#705474
Bij de plasjes van vanmiddag tijdens de wandeling heb ik niets meer kunnen waarnemen wat op slijm leek gelukkig. Maar ik houd haar voorlopig maar scherp in de gaten 8)
Ik heb haar sinds 2 weken al aan de echinacea forte van bloem (das dus ook nog met plantago en cat's claw er bij in) omdat ik vond dat haar weerstand na de loopsheid niet meer optimaal was, ik ga daar voorlopig nog maar even mee door dan ;)
Door kaszi
#705516
Ik weet niet of je een reutje in de buurt hebt of er 1tje in de buurt kan. Als bij ons een teefje drachtig is is slijm meestal 1 van de eerste tekenen. (mag wel niet vuil zijn, anders is er een ontsteking of zo gaande) Toch maar effe goed opletten.
Door Jojo
#705567
kaszi schreef: Ik weet niet of je een reutje in de buurt hebt of er 1tje in de buurt kan. Als bij ons een teefje drachtig is is slijm meestal 1 van de eerste tekenen. (mag wel niet vuil zijn, anders is er een ontsteking of zo gaande) Toch maar effe goed opletten.

Nee, ze kan niet zwanger zijn, mijn reu is gecastreerd ;)
Zou het anders op een schijnzwangerschap kunnen duiden?!
Of kunnen honden net als mensenvrouwen wel eens wat afscheiding hebben ???
Door Ponneke
#706572
Khad in t verleden ook eens een teefje (papillon) die heldere slijmerige reukloze afscheiding uit de vulva had.....schrok er wel van. :-[
na een paar dagen nog eens  goed bekeken.....kwam er vocht uit haar tepels....dus schijndracht. :D
Sinds die tijd zijn alle meiden na hun loopsheid schijndrachtig. :o
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door