Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jette
#690888
Na mijn ervaring met Jette heb ik besloten om de nieuwe pup {zojuist bij de fokker opgehaald}Meteen maar het zelfde te geven.
Nu heeft jette natuurvoer van carnibest en dat bevalt erg goed.
Kan ik de pup het zelfde geven of moet ik daar nog iets aan toevoegen?
O.ja jette krijgt een keer in de week rodi en een keer smuldier allemaal compleet.
Ook krijgt ze een keer zomaar in de middag als extra zalm.
Wat vinden jullie zou dat voor de pup goed ook goed zijn.
Even opdate jette.Ze had een blaassteen en is geopereerd en kreeg van de da specialebrok voorgeschreven,dat heb ik niet gedaan en inplaats daarvan kvv en kreeg zojuist van de da het bericht ph 6.1 stuviet vrij.goed he.
drea
Door Lizzy
#690892
Je hebt groot gelijk, dat je Jette direct hetzelfde hebt gegeven. Carnibest en Rodi en Smuldier: allemaal prima. Lekker blijven geven. En nee, daar hoeft niks aan toegevoegd te worden. Qua vitamines/mineralen. Liever niet. Teveel is ook niet goed. En wat er in deze voedingen zit: is echt genoeg.

Je mag haar natuurlijk wel extraatjes geven! Zoals inderdaad 1 keer per week bijvoorbeeld wat rauwe zalm. En 1 of 2 keer per week een rauw eitje, met schil. En zodra je het aan durft, kun je ook voorzichtig eens wat vleesbotjes gaan geven. Je zou dan bijvoorbeeld 2 keer per week eendennekken of parelhoenkarkas of delen van konijn, hele kwarteltjes, etc. kunnen geven. En als dat goed gaat, zou je 1 keer per week bijv. ook eens geiten of lamsribben kunnen geven (geen enkele ribben geven!).

pH van 6,1 is echt perfect.
Door jette
#690938
Jette had de blaassteen.

De nieuwe pup heet kasha,zelfde ras andere kleur.
Als ik weet hoe ik de foto,s moet plaatsen laat ik ze wel eens zien.
drea.
Door Lizzy
#690957
[quote="jette"]
Jette had de blaassteen.

De nieuwe pup heet kasha,zelfde ras andere kleur.
Als ik weet hoe ik de foto,s moet plaatsen laat ik ze wel eens zien.
drea.
[/quote]

Oh oeps! Ja sorry, niet goed gelezen :-[

Maar goed, het antwoord blijft hetzelfde Kasha kun je hetzelfde voeren als Jette!

Enne: fijn, dat Jette verlost is van d'r blaasgruis!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door