Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mizoes
#675104
Hallo allemaal,

Ben benieuwd of er ook nog dierenartsen in Zoetermeer, of directe omgeving hier bekend zijn met pro-vers?

Off-topic: zo niet welke zou dan toch eventueel aangeraden kunnen worden in Zoetermeer?

Alvast bedankt!

Groet Mizoes
Laatst gewijzigd door mizoes op di 12 dec 2006, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#675173
Hallo Mizoes, ik heb jouw vraag afgesplits van het onderwerp uit de bibliotheek, omdat deze categorie niet bedoeld is voor vragen. Verder heb ik dit topic dan verplaatst naar medisch.

Ik woon zelf in Z'meer. En hier zitten geen pro-vers dierenartsen, dus die moeite (zoektocht) kun je jezelf helaas besparen.....

Ik heb zelf Frank de Grauw en ben daar zeer, zeer tevreden over. Hij is niet pro-vers, maar is ook niet tegen en hij vind het wel lollig, de manier waarop ik mijn honden voer. Hij is niet pro-heel-weinig vaccineren, maar inmiddels hebben Frank en ik daar ook een status-quo over. Verder vind ik hem super-betrouwbaar en technisch heel erg goed. Zo is hij bijvoorbeeld de allerbeste biopt-nemer van heel Zuid Holland en omstreken (oftwel NL). Bovendien houd ik van zijn manier van doen. Hij is super-eerlijk en super-duidelijk en hij kan soms wat bot zijn, maar over het algemeen is hij zeer menselijk. En houd hij gewoon 200% (en zijn vrouw Marion ook) veel van dieren.
Door Twiz
#675250
Ik weet niet waar je in Zoetermeer een dierenarts zoekt, maar de mijne zit in Hazerswoude dorp, maar dan wel op de grens van Benthuizen

De kliniek heet Meursing (eigenlijk begonnen als paardendokter) maar er zit een heel aardige en kundige kerel apart voor de kleine huisdieren, en die heet Ronald Tomassen. En dat is er zo een die Lizzy ook beschrijft, zeker niet anti vers/barf en zeer belangstellend. Hij raad de mensen tegenwoordig probiotica aan bij een AB kuur op aanwijzing van goede resultaten tegen diarreeklachten bij AB.
Hij is ook niet standaard voor steriliseren en wijst mensen duidelijk op de nadelen. Bij mijn weten verdiept hij zich ook steeds meer in de gewijzigde entschema's.

Typisch iemand die naar de dieren kijkt en niet naar de kassa (van z'n baas) Hij gaat ook meestal op z'n hurken zitten om het één en ander te onderzoeken (zoals hartslag en longen luisteren)

Voor mij en Twizzle de DA bij uitstek, hij is gewoon gek op dieren.
Door mizoes
#675858
Hallo,

Ten eerste sorry voor het verkeerd plaatsen van mijn vraag. Had dit helemaal over het hoofd gezien.

Ten tweede, beiden bedankt voor de info  :)

Groet Mizoes
Door mizoes
#680422
Lizzy schreef: Hallo Mizoes, ik heb jouw vraag afgesplits van het onderwerp uit de bibliotheek, omdat deze categorie niet bedoeld is voor vragen. Verder heb ik dit topic dan verplaatst naar medisch.

Ik woon zelf in Z'meer. En hier zitten geen pro-vers dierenartsen, dus die moeite (zoektocht) kun je jezelf helaas besparen.....

Ik heb zelf Frank de Grauw en ben daar zeer, zeer tevreden over. Hij is niet pro-vers, maar is ook niet tegen en hij vind het wel lollig, de manier waarop ik mijn honden voer. Hij is niet pro-heel-weinig vaccineren, maar inmiddels hebben Frank en ik daar ook een status-quo over. Verder vind ik hem super-betrouwbaar en technisch heel erg goed. Zo is hij bijvoorbeeld de allerbeste biopt-nemer van heel Zuid Holland en omstreken (oftwel NL). Bovendien houd ik van zijn manier van doen. Hij is super-eerlijk en super-duidelijk en hij kan soms wat bot zijn, maar over het algemeen is hij zeer menselijk. En houd hij gewoon 200% (en zijn vrouw Marion ook) veel van dieren.
De Grauw blijkt helaas een patienten stop te hebben van een half jaar  :(

Op zijn advies had hij mij doorverwezen naar dierenkliniek de Leyens, dus heb daar maar een afspraak gemaakt.

Groet Mizoes
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door