Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Ramona
#674420
Zo zag het voedingsschema van Truus er de afgelopen 4 dagen uit...

vrijdag 8 dec: 485 gram kippenvleugels, 125 gram kipfilet, 150 gram runderriblap, 220 gram GFT-mix.

zaterdag 9 dec: 1 rauw ei, 230 gram konijnenbraadstuk, 190 gram kippenorganen (lever,maag) 75 gram notenmix, 100 gram Rodi pens, 100 gram Rodi lamshart, 100 gram Rodi rund & groente.

zondag 10 dec: 210 gram jonge kwartel, 65 gram sardien, 215 gram runderriblap, 230 gram kalkoenspiervlees, 265 gram kippenvleugels,

maandag 11 dec: 230 gram GFT-mix, 90 gram kippenorgaan (hart,maag), 195 gram hazenbraadstuk, 175 gram kippendijbeen.

Ze krijgt per dag verschillende hoeveelheden, maar ik zorg ervoor dat ze wel alles binnenkrijgt verspreid over die 4 dagen...

1560 gram RMB,
785 gram spiervlees,
480 gram orgaanvlees,
450 gram GFT-mix.

(ben alweer vergeten hoe ik die percentages nou moest berekenen :-\)

Besef alleen nu dat ik niet meer genoeg brokken heb voor die overige twee brokkendagen :o
Door Lizzy
#675143
Heb je de barfrekenhulp?

Ik denk dat je ergens op de 50% vleesbot, 15% groente, 15% orgaan en 20% spiervlees zit. Ik tel zomaar 8 verschillende diersoorten in je menu :o! Veel zeg! Geweldig! Ik zou die brokken vergeten, als ik jou was! Dit is een supermenu!
Door Ramona
#675481
spiervlees en RMB zullen iets meer zijn, maar dat probeer ik altijd weer te compenseren....

Dus ik ben op de goede weg? wat is dat fijn om te horen ;D

Het menu verschilt nogal van tijd tot tijd, maar ik zorg er idd wel voor dat ze altijd genoeg variatie heeft, dat is wel zo belangrijk :)
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door