Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Danny
#674241
Als jullie je hond KVV veren hoe doen jullie dat dan als jullie met vakantie gaan??
Wij gaan jaarlijks een week naar de Belgische Ardennen op vakantie. In de toekomst zal onze hond dan dus meegaan, maar hoe doe ik dat met het voer...
Tja dan zijn droge brokjes natuurlijk erg makkelijk he....
Door Lizzy
#674258
Laatst waren wij 4 dagen weg. Ik heb toen van huis mee genomen: 2 keer kippenvleugels en 2 keer runderkopvlees. Dat hebben ze dus de eerste 2 dagen gehad. Daarna heb ik 2 hele kippen gekocht en die hebben ze de laatste 2 dagen gegeten met wat tafelrestjes (groente en fruit en zuivel). Dat kan voor een weekje prima, zo 'saai' eten. 
Door Truus
#674313
Overal hebben ze kopvlees, kip, eitjes, lever eventueel , rundergehakt hutekase en zo kom ik de vakantie wel door. Ik kijk niet zo nauw naar de persentage, doen wij ook niet in de vakantie :)
Gebruikersavatar
Door pike
#674348
Als je KVV voert en je gaat naar België, dan kun  je daar ook wel een kvv  kopen. Ik weet dat Rodi verkrijgbaar is in België en er zullen waarschijnlijk ook wel andere merken zijn,  dat weten onze Belgische forumleden misschien wel?? :)
Door Danny
#674350
Aha, oke jullie gaan dan dus gewoon wat meer zelf verzinnen.....
Maar ja zo ver ben ik nog niet hoor.....wil net beginnen met KVV.

Maar ik denk dat het wel gaat lukken hoor. Er is een vriezer aanwezig en als ik het voer in een koelbox meeneem en daar weer in de vriezer doe zou het goed moeten gaan....

En ja misschien is het idd wel verkrijgbaar in Belgie...daar hebben ze zulke grote supermarkten waar wij meestal toch komen...maar ja heb het liever van te voren goed geregeld.

Was gewoon benieuwd hoe jullie dat doen?
Door Twiz
#674671
Als je het voer bij elkaar verpakt in een koelbox blijft het tijdens de reis gewoon bevroren hoor.
Bij aankomst in de vriezer doen en wat niet in de vriezer past (ik weet niet hoeveel je mee moet nemen) blijft NA ontdooien nog twee dagen eetbaar.
Door Elf
#675000
In de koelbox meenemen gaat prima! Hebben wij gedaan naar Denemarken en daar in de vriezer gelegd.  :)
Door oebaya
#675279
Je hebt in België een keten van dierenwinkels Tom & Co (op internet kan je vinden waar er vestigingen zijn). Weet niet of het in allemaal zo is, maar in de vestiging hier in Tongeren staat een vriezer vol Duck. Smuldier is ook wel in België verkrijgbaar, sommige supermarkten (onder meer de grotere GB-vestigingen)verkopen ook in de vleesafdeling vlees voor honden. Dat is enkelvoudig, maar als je er wat bij doet, dan kan dat prima voor een week. Kijk uit voor de pakken die voor dieren zijn bestemd met vleesresten er in. Ik heb ze geprobeerd, maar zag toch erg rare dingen die ik niet helemaal vertrouwde.
gr.
Nicolette
Door amber9960
#677856
ja bij tom en co kan je duck kopen,maar deze keten zal je in de ardennen niet makkelijk vinden hoor.Wel zal je er gemakkelijk aan kippeboutjes ed geraken in de plaatselijke supermarktjes,al zal het niet zo heel goedkoop zijn.Het beste is inderdaad een koeltas met voorraad meenemen en daar in de vriezer steken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door