Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Drossie
#664461
Ik vertrek volgende maandag voor een midweek naar Duitsland.
Nu heb ik gehoord dat er enkel een koelkastje is in de huisjes en geen diepvries.
Weet iemand hoelang een rol carnibest goed blijft als hij in een frigobox wordt vervoerd en ginder direct in de koelkast wordt bewaard? Want ik zou echt graag KVV geven daar!

Om op veilig te spelen zijn we helaas sinds vandaag nog een restant brokken aan het geven omdat we die beter kunnen geven op reis... Maar Wodan begint er rare braakneigingen van te krijgen en Flury laat er stinkende winden van....

We gaan naar Landag Greenparks in Wirftall. Weet iemand of ze daar ergens KVV in de buurt verkopen?
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#664495
Volgens mij hebben de koelkasten wel een vriesvakje. Daar kunnen  wel twee rollen in. Wij waren in Landall Mont Royal.
Durf je het niet aan om je honden een paar barfdagen te geven.
Kip kun je overal halen of runderlapjes of zo.
Alvast prettige vakantie!!

groetjes Sylvia
Door Twiz
#664506
Meestal zit er in de koelkast gewoon een vriesvak, dat is wel niet zo heel groot maar je hoeft geen eten mee te nemen voor weken.
De rollen bij elkaar in een flink pak kranten en het geheel in alufolie en dan in de frigobox, het duurt heel erg lang voordat het dan ontdooid. Ter plekke in het vriesvak voor twee dagen en de rest gewoon bij elkaar in de koelkast, ook dan ontdooid het heel langzaam, daar moet je voor de tweede dag wel rekening mee houden (op tijd er uit halen)
Eenmaal ontdooid kun je CB nog zeker twee dagen in de koelkast bewaren. Dus voor maandag houd je gewoon in een afgesloten bak in de auto. Voor dinsdag en woensdag kun je het bij aankomst direct in de koelkast doen, dan hoef je alleen maar voor donderdag en vrijdag in het vriesvak te bewaren en dat moet geen probleem zijn, tenzij je honden zo groot zijn dat ze ieder twee kilo CB per dag eten :)
Voor op reis kun je ook gewoon een afgesloten bak CB meenemen, of je een bak met brokken vult of een bak met CB dat maakt denk ik niet zo heel veel uit, maar dan heb je geen brakende en stinkende honden in de auto.

En anders heb je nog een week de tijd om de honden te wennen aan bv kippenekken  zodat je ook ter plekke het één en ander zou kunnen kopen, beetje kip, wat rundvlees en wat er zoal voor handen is.

Fijne vakantie alvast ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door