Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door maxie
#663331
Max is sinds gisteren aan de dunne. Niet ernstig, maar toch... Heeft dinsdag geitenrib en geitenvlees gehad en een klein beetje orgaanvlees. Ik geef nog 3x per week CB dus ben erg karig met het orgaanvlees. Woensdag eendenpoten en eendenvlees. Zou hij ergens niet tegen kunnen? Donderdagochtend ging hij ook nog braken (gal). Hij slikt wel, na een paar keer kraken alles wat met bot te maken heeft in.

groetjes,
Ilona
Door Lafje
#663337
Hoi Ilona,

de ontlasting van mijn vizsla is na het eten van geitenvlees altijd aan de dunne kant...
Trouwens, wat voor hond heb jij?

Gr. Linda
Door maxie
#663355
Een vizsla draadhaar en jij een korthaar?

groetjes,
Ilona
Door Mevroi Kruim
#663404
Zou ik me niet direct druk over maken, een keertje dunne. Gaat wel weer over. Zolang het er niet uit spuit, er geen bloed bij zit en de hond geen zieke indruk maakt hoort het bij het normale patroon.
Kan zijn dat hij nog moet wennen aan al dat exotische spul  ;D
Door Lizzy
#663428
Geitenvlees is ook betrekkelijk vet en mogelijk dat hij daar ook een beetje aan moet wennen. Ik zou me ook niet druk maken, zolang hij levendig is, geen koorts heeft, en eetlust heeft.
Door maxie
#663480
oke, zal het afwachten, hij is inderdaad verder gewoon zichzelf. Zal dinsdag eens geit i.c.m. wat anders geven. Te veel geit waarschijnlijk op 1 dag.

groetjes,
Ilona
Door maxie
#663483
Kruimel schreef: Zou ik me niet direct druk over maken, een keertje dunne. Gaat wel weer over. Zolang het er niet uit spuit, er geen bloed bij zit en de hond geen zieke indruk maakt hoort het bij het normale patroon.
Kan zijn dat hij nog moet wennen aan al dat exotische spul  ;D
Hoe exotisch is een geit  :rotflmao: :rotflmao:
Door charmed
#663786
Wat je met de carnibest kan doen als de diarree aanblijft even kokend water er over, dat helpt bij Ylanie heel goed ;)

Gr. jacqueline
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door