Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door La Demisa
#651785
Bij ons is konijn in de aanbieding (Maros) en ik wil een kilo of 5 gaan halen. Ook lekker voor de pups straks, tenminste, als ik dat door de vleesmolen krijg. Iemand een idee of dat lukt?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#651790
Voor de pups leuk, maar ik ben bang dat je vleesmolen dit niet trekt :-\
Ik zou me dan in eerste beperken tot het geven van het vlees en als ze wat ouder zijn de botjes met een bijl bewerken en dan zo geven.
Door La Demisa
#651880
Dat vermoeden had ik al, dat dat best moet gaan. Kipnekken en vleugels zijn nl ook geen probleem en ik ben van mening dat de jonge pups direct botjes moeten krijgen in hun voeding. Dus dat wordt toch malen geblazen..
Door La Demisa
#651901
Oke, dan ga ik een paar kilo's inslaan. Overigens zijn de te harde botten gewoon voor de meiden, de zachtere delen (karkas) wil ik graag malen voor de pups. Ben benieuwd of de meiden het lusten, die hebben nog nooit konijn gegeten.
Door La Demisa
#653008
Nou, heb een half konijn door de vleesmolen gehaald, geen enkel probleem. De rest heb ik aan de meiden gevoerd, ook geen enkle probleem. Pups gaan straks dus aan het konijn. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door