Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#636549
Het begint hier een beetje op een hotel te lijken. Ik heb drie katten en momenteel eten ze alle drie verschillend voer omdat ze elk niets anders willen.
Kareltje, de jongste, eet vers met incidenteel barf.
Romy eet alleen maaltijdzakjes of blikvoer
en Mozart, die eerst zo goed carnibest at, wil nu alleen nog maar harde brokken van Hills of RC.
Daar wordt een mens toch gek van. :confused1:
#637807
Gisteren ben ik begonnen om Mozart minder brokjes te geven. Hij wil geen blik of vers, maar moet toch een keer gaan eten.
Romy heeft trouwens vandaag een ietsje vers gegeten, vermengd door haar blikvoer. Ik had dit eerder geprobeerd, maar toen had ze door dat het versvoer door haar voer had en wilde het dus helemaal niet. Misschien had ik in een keer teveel vers vermengd. Ik wil het vers bij haar langzaam opvoeren en dan hopen dat ze de smaak te pakken krijgt.
#638214
Vanavond heeft Mozart voor het eerst sinds een tijdje weer carnibest gegeten. Hij had blikvoer gekregen, maar dat liet hij al snel staan. Kareltje had ik blijkbaar te veel vers gegeven en die had ook wat laten staan. Op eens zie ik Mozart naar Kareltje zijn bak lopen en alle verdere carnibest eten :). Vanmorgen heeft Mozart voor het laatst brokjes gekregen want die zet ik niet meer neer.
Gisteren heb ik door Romy haar eten een piezeltje vers gedaan en dat at ze. Het waren twee ultime beetjes maar het ging erin. De vorige keer had ik blijkbaar te veel erdoor gedaan en toen wilde ze het niet. Ook vanavond ging dezelfde kleine hoeveelheid door het blik en dat nam ze ook.  :) Op deze manier wil ik haar wennen aan vers. Langzaam maar wel zeker.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door