Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Romoka
#630672
Romy wil nog steeds geen vers, al probeer ik haar nog steeds daartoe te verleiden. Ze eet trouwens toch weer slecht. Een half maaltijdzakje van kitekat (50 gram) gaat met moeite naar binnen en wiskas en gourmet moet ze helemaal niet. Ik verdenk haar ervan om het niet goed eten als manier te gebuiken om meer aandacht te krijgen. Want een plakje rosbief of kattensnoepje van vitacraft gaan er zonder problemen in ;). Ze is bij de dierenarts geweest en lichamelijk is ze gezond :), alleen heeft ze veel moeite met kareltje.

Nu heb ik ergens gelezen dat als katten geen vers willen ze soms toch bibi wel eten? Zou dat iets voor Romy zijn?
Door Romoka
#631050
sylvia schreef: lust ze wel sardientjes uit blik?
Dat weet ik niet, want dat hebben ze nog niet gehad. Ze ad wel haring (uit tomatensaus). Als ik dat eet dan kreeg ze wel eens een stukje.
Door *Robin*
#631066
voor 29 cent koop ik een blikje sardienes in plantaardige olie maar heb ze ook in water. het zijn hele stukken en ruiken sterk. ik koop ze bij de bas/dirk
Gebruikersavatar
Door sylvia
#631133
Ik kan ze alleen kopen op olie maar ik spoel de olie er met water vanaf, ik zou ens proberen om het met bliksardientjes te mengen.
Door Romoka
#631471
Sardientjes had ik niet, maar nog wel een blik zalm. Dat gaat er natuurlijk wel in, voor een gedeelte dan, want ik wilde ook ;). Romy eet tegenwoordig weer ontzettend slecht. Het lijkt wel of ze het erom doet, gewoon voor extra aandacht. grrrr.
Vanmorgen heeft ze brokken gegeten, maar doordat ze schrokte kwamen die er dus even later alweer uit. Dat helpt natuurlijk ook niets. Gelukkig heeft ze vanavond ook wat brokken op en dan zalm.
Morgen krijgt ze bibi want dat heb ik inmiddels in huis. Ben zeer benieuwd.
Door Romoka
#632314
Ze eet veel beter. Geen vers, maar ik wil straks bibi weer proberen. Gisteren wilde ze het nog niet. Kareltje wel en Mozart heb ik ook nog niet geprobeerd, maar dat weet ik straks, want dan krijgt hij ook.

Ik ben blij dat ze beter eet en hoop dat ze snel over gaat op vers, maar het is al een hele opluchting dat ze weer gewoon voer binnenkrijgt.  :)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door