Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door lantsoght
#627246
Graag zou ik een alternief voor Metacam gebruiken. Onze oudste berner  is deze morgen geopereerd van een kapotte kruisband.  :'( De DA heeft Metacam meegegeven, ik heb wel nog pijn compositum van de Groen Os, zou ik dat mogen geven?
Door Audrina
#627274
Ja, mag je geven, maar beter niet naast Metacam.
Je zou ook Salisprin / wilgenbast kunnen geven (ook beter niet naast Metacam), alleen is de werking daarvan meestal minder sterk dan bijv Metacam of Rymadil.
Door Lil
#630277
Ik ben helemaal gestopt met de metacam. Boris doet het geweldig op het pijncomplex van de groene os. Hij krijgt het alleen als hij het nodig heeft (en dat wordt steeds minder vaak).
Door fester
#630993
Lil schreef: Ik ben helemaal gestopt met de metacam. Boris doet het geweldig op het pijncomplex van de groene os. Hij krijgt het alleen als hij het nodig heeft (en dat wordt steeds minder vaak).
Pijcomplex van de groene os? Is daar ook wat van te vinden op het internet en waar kun je dat kopen. Mijn hond staat ook op de metacam is misschien ook iets voor hem.
Door Lil
#631172
Ik heb het besteld via de paardendrogist. Ze hadden/hebben het niet op de website staan, maar je kunt ook telefonisch bestellen. Ik had het binnen een paar dagen in huis! Samenstelling e.d. staat op www.degroeneos.nl
Door fester
#631480
Ik heb inmiddels ook gekeken eventjes google. Maar kon het niet vinden bij de paarden drogist. Ik heb pees compositum besteld 21,95 ook voor dit soort problemen. Misschien wel het zelfde. Het staat er ook voor de hond  maar dat is duurder als voor paarden. Maar die voor paarden kun je ook voor honden gebruiken staat er alleen minder druppels geven. Ben benieuwd!
Door Lil
#634571
fester schreef: Ik heb inmiddels ook gekeken eventjes google. Maar kon het niet vinden bij de paarden drogist. Ik heb pees compositum besteld 21,95 ook voor dit soort problemen. Misschien wel het zelfde. Het staat er ook voor de hond maar dat is duurder als voor paarden. Maar die voor paarden kun je ook voor honden gebruiken staat er alleen minder druppels geven. Ben benieuwd!
Zoals gezegd, het staat niet op de site, je moet bij contact het telefoonnummer bellen. Dan wordt het voor je besteld, had het binnen een week in huis.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door