Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Annemieke
#61717
Ik heb een bearded collie reu van 13 maanden en weegt 25 kilo. Nu heb ik vanochtend de visolie capsules bij de Hema gekocht. Hoevaak en hoeveel moet ik dat geven???? Hij heeft een prachtige vacht en geen huidproblemen. Of heeft ie het dan helemaal niet nodig???
Wat adviseren jullie mij??

Groetjes van Annemieke
Laatst gewijzigd door Annemieke op vr 05 mar 2004, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#61730
Ik geef mijn honden (tussen de 23 en 30 kilo) zo'n vier a vijf dagen per week visolie en ik geef dan 1 capsule per hond.
Groetjes, Lizzy
Door Twister
#61733
Waar dient de visolie vooor en wat voor werking heeft het? "moet" je dit ook geven als je kvv voert?

En hoeveel zou ik moet geven aan mijn honden? ( 5,5 kg, 6 kg, 7,2 kg en 8,2 kg )
Door Lizzy
#61825
[quote="Twister"]
Waar dient de visolie vooor en wat voor werking heeft het? "moet" je dit ook geven als je kvv voert?

En hoeveel zou ik moet geven aan mijn honden? ( 5,5 kg, 6 kg, 7,2 kg en 8,2 kg )
[/quote]

Nou, het hangt er een beetje vanaf wel vleesvoer je geeft. In sommige zit al vis of lijnzaadolie. En in sommige niet. Wanneer er geen vis of lijnzaadolie in zit, dan zou je eventueel zelf wat vis of lijnzaadolie kunnen geven.

Met visolie en lijnzaadolie geef je je hond dus omega 3 vetzuren. Deze komen van nature vrij weinig in onze voeding en die van de hond voor.
Door Twister
#62638
Nog een vraagje over visolie.

Is dat alleen in capsules te krijgen? En hoeveel moet je daar van geven? En hoeveel kost het ongeveer?
Door debbymuch
#62895
kost volgens mij tussen de 5 en 8 euro.ligt eraan waar je het koop,(merk)
ik had het bij de hema gekocht.

vraag,geven jullie het in zijn geheel op halen jullie het omhulsel er vanaf.
zelf heb ik tot nu toe het eraf gehaald.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door