Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#607423
Waarom gaan mijn honden zo verschrikkelijk ruften als ze een rauw ei hebben gehad?! Is dat een normale reactie of kunnen ze er dan niet goed over?! ???
De ontlasting is er niet dun van, maar die gassen........... :-X
Door Lizzy
#607428
Ja, dit is normaal. De meeste honden hebben hier last van. De mijne ook. Volgens mij komt dat door het zwavel wat er in zit.
Door conleeuw
#607429
Jojo schreef: Waarom gaan mijn honden zo verschrikkelijk ruften als ze een rauw ei hebben gehad?! Is dat een normale reactie of kunnen ze er dan niet goed over?! ???
De ontlasting is er niet dun van, maar die gassen........... :-X
;D ;D ;D oh zo bekend, hier gebeurt het ook wel eens, niet altijd, ik weet zeker dat het niet aan de eieren zelf ligt, het is ook niet altijd dezelfde, Jazz had het gister avond, ze lag op de overloop, en stonk zo erg dat ik alle lichten had aangedaan om te checken of er niet toch ergens een hoop lag, maar nee, om mij duidelijk te maken wat er aan de hand was heb ze er voor de zekerheid nog maar een laten waaien, ik werd zowat misselijk van de stank  :-X. De reden waarom kan ik je niet vertellen omdat het ook zo kan zijn dat geen van allen last hebben van winden laten ;) soms doen ze het ook van lamsribbetjes eten  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door