Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Netty
#60333
Als ik al jullie berichten lees ben ik ongelooflijk blij met de dierenspeciaal zaak bij ons in het dorp.
Allereerst begon ze Duck te verkopen, daar was ik al erg blij mee.
Op mijn verzoek is ze op Barfplaats gaan kijken en was ze ook geintresseerd in Carnibest.
Omdat ze niet veel ruimte heeft kan ze het niet zelf verkopen, maaaaaaaaarrrrrrrrr in de buurt wordt het wel verkocht.
Nu heb ik met haar een afspraak gemaakt dat wie het snelst nieuw voer moet hebben ook eerst aan de ander vraagt of die ook nodig heeft, dus ik neem voor haar mee, (ze voert haar honden met Carnibest) en zij neemt voor mij mee, goed hè
groetjes Netty
Door Yorick
#60337
Wauw! Jij boft met zo'n zaak in de buurt hoor! Hier is het al brokken wat de klok slaagt, Duck word er wel verkocht maar als je naar iets anders vraagt is het excuus meestal plaatsgebrek en: teveel vlees is ook niet goed voor honden, tja ..... en de katten dan?

En wat een goede regeling ivm het ophalen van de voeding! ;)
Door Netty
#60345
Ik ben ook heel blij met zo'n "wereldwijf"
Het is ook erg gezellig, met haar kan ik allerlei dingen bespreken over versvoer.
Als ik het niet meer weet en de dsz mevrouw ook niet dan kan ik weer terecht bij de Carnibest mevrouw, ik ben dan ook erg blij en voel me zeer "rijk" met zulke mensen, en natuurlijk ook Barfplaats ;).
Door veel te lezen over berichten van jullie, ben ik veel "wijzer" geworden allemaal dank hiervoor.
groetjes Netty
Door An
#60354
[quote="Jolly"]
hier idem, al kom ik eigenlijk niet echt meer bij een Dsz.
[/quote]

Hahaha ik ook niet. Ik liep er ene tijd geleden binne, ik dacht ik ga wat leuks kopen voor de honden en ik ben weer terug naar buiten gelopen met lege handen. Allemaal zo duur en niks gezonds of niks zinnigs waar je hond wat aan heeft he ;) Ik ben dan maar naar de slager gelopen ;D
Door Ollie
#60548
[quote="An"]
[quote="Jolly"]
hier idem, al kom ik eigenlijk niet echt meer bij een Dsz.
[/quote]

Hahaha ik ook niet. Ik liep er ene tijd geleden binne, ik dacht ik ga wat leuks kopen voor de honden en ik ben weer terug naar buiten gelopen met lege handen. Allemaal zo duur en niks gezonds of niks zinnigs waar je hond wat aan heeft he ;) Ik ben dan maar naar de slager gelopen ;D
[/quote]

;DNoy, hier gaat het al net zo hoor! Ik heb ook niks meer nodig van dsz, maar ik liep ook naar binnen voor een speeltje, maar idd hartstikke duur! :(
Door Paul_Barte
#61796
Ook de prijzen bij de dierenwinkel zijn sinds de komst van euro helemaal van de zotte (zoals bijna overal).
Was van de week met mijn dochter in de DSZ en ze stond op het punt een speeltje voor haar katten te kopen. Je kent het wel zo'n plastic staafje met aan het eind een paar veertjes. De prijs bij de kassa....5,95 !!!
Omgerekent in 'normaal' geld is dat 13 gulden en 9 cent!! Denk dat het ding wat afkomstig is uit Taiwan ofzo nog geen 3 cent kost :-\
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op za 06 mar 2004, 01:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sje
#61938
Ach het is niet alleen het hondenspeelgoed, moest van de week een badje kopen voor de vogelkooi, € 2,95, in guldens was dat vroeger 2,50. Dus reken maar uit. >:(
Door jeanne
#62005
[quote="Jolly"]
hier idem, al kom ik eigenlijk niet echt meer bij een Dsz.
[/quote]
Ik ook niet, alleen 2 keer in het jaar voor een potje goudvissenvoer, hahahahaha
Volgens mij heeft die man helemaal geen verstand van dieren, als ie maar verkoopt >:(
by the way, kunnen goudvissen ook wat anders eten als droge vlokjes????????
Door MARCELDH
#62009
ja hoor goudvissen kennen wel meer eten
kijk is in de hengelsportwinkel en dan leg er droogvoer wat je ken aanmengen met water
in vergelijking met vlokken goedkoop
alleen je water word er erg troebel van
is dan ook niet bedoeld als aquariumvoedsel
wel kun je ze ook zinkende korrels geven dat ze ook als visvoer verkope in de dierenwinkel
Door jeanne
#62319
Ik weet nog dat wij thuis ook goudvisjes hadden, en die gaf ik soms een dode vlieg, vonden ze lekker. Ook gaf ik ze wel eens maden waar mijn broertje mee ging vissen.
(jeetje, dus eigenlijk was ik op mijn 10e al een beetje aan het barfen :o)
Had ooit ergens gelezen dat goudvissen vlees aten, dus kregen die van mij vliegjes en maden, hahahahahaha.
Of het gezond/veranwoord was weet ik nog steeds niet :-[
Door callas
#64655
Ik gaf mijn aquariumvissen weleens tubifex.
Dit zijn kleine bruine wormpjes. De beestjes kropen allemaal bij elkaar, het leek wel een kluwen wol!
Mijn moeder vond het destijds vieze beestjes en was niet echt blij met het volgende bewaaradvies van de DSZ!! ;D
Je kon ze een tijdje goed houden in een bakje in de (toen nog!) stortbak van het toilet! (Koud en stromend water.)

groet Callas
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door