Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#588151
Zusje, mn pup, vreet alles wat ze voor haar bek krijgt ::) Ideale omstandigheden om een pup te leren barfen, dat wel ;D maar niet alles is even gezond.
Hoe zit dat met de besjes van een krentenboom??? Ze is daar zo dol op dat ze zelfs de vogelpoepjes van vogels die ze eten oplikt :P
Door tessa
#588419
Volgens mij kan dat geen kwaad, mijn man en dochter eten er ook altijd lekker van als ze de honden uitlaten, hier in het westen des lands weten de meeste mensen niet dat je deze 'besjes ' kunt eten dus tikken ze tegen hun voorhooft als ze voorbij komen, denken ze dat mijn man mijn dochter giftige besjes aan het voeren is ;D
Door Jojo
#589096
Ja, van mensen weet ik dat ze het kunnen eten, maar zat er niet iets in druiven, rozijnen en krenten wat niet gezond voor honden is????
Door nikèdog2000
#589190
[quote="tessa"]
Volgens mij kan dat geen kwaad, mijn man en dochter eten er ook altijd lekker van als ze de honden uitlaten, hier in het westen des lands weten de meeste mensen niet dat je deze 'besjes ' kunt eten dus tikken ze tegen hun voorhooft als ze voorbij komen, denken ze dat mijn man mijn dochter giftige besjes aan het voeren is ;D
[/quote]kun je even een foto plaatsen?
ik wil ook besjes eten onder weg
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door