Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Tiesto
#589033
Onze Zack loopt een beetje vreemd, hij waggelt een beetje en het is net of hij een beetje met de poten naar binnen draait..vooral als hij moe is is t meer sjokken en dan hoor je de nagels echt schrapen..nu las ik laatst iets over koehakkigheid wat zijn daar de symptomene van?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#589035
Dan draaien ze de achtervoeten naar buiten en komen de hakken tegen elkaar te staan.
Soms is het aangeboren, maar het kan ook het gevolg zijn van achterhandsslapte waardoor koehakkig gaan staan en lopen meer stabiliteit geeft. Nagels schrapen is iets wat daar niet standaard bij hoort, maar het kan natuurlijk wel.
Door Tiesto
#589085
hmm, daar lijkt t volgens mij niet echt op..t is net of t dan meer o-benen zijn, want zijn pootjes gaan ietwat naar binnen..het is ook net of hij zijn pootjes wat platter zet met t afwikkelen(kunnen jullie me nog volgen) Tiesto daarentegen staat veel hoger en rechter op de poten, die loopt wat charmanter..ik dacht eerst dat t bij Zack nog meer dat onbenullige jonge hondenloopje was, maar hij wordt toch al 2 in september..we moeten binnenkort toch voor weil-enting dus misschien dat de da dan even naar t lopen kan kijken...t is soms net of ik een beertje uitlaat die lopen ook zo..zo onbenullig.. net of ze ook niet helemaal recht lopen maar iets scheef..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door