Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Hailfall
#578096
Mijn vriend was al begonnen met het Barfen hoor ik nu ineens.

Kennelijk waren de brokken op en dus besloot hij maar om wat kip aan Devil te geven. Dit was echter al gekookt (van de dag ervoor) maar het smaakte hem zeker naar meer.

Dus hij heeft de smaak al te pakken en gaat volgens mij beledigd zijn als hij vanavond toch weer zijn brokken krijgt (vriend wil namelijk nog eerst met de DA praten voordat we echt overschakelen)

Hij wil er namelijk zeker van zijn dat we de goede supplementen erbij doen voor een kattendieet etc.

Dus het begin is er :D

*blij is*
Laatst gewijzigd door Hailfall op ma 26 jun 2006, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#578122
Ik denk dat iedereen hier op BP al weet wat de dierenarts gaat zeggen tegen jouw vriend....

Ik heb een hele goede dierenarts en ik luister altijd naar zijn adviezen, maar op het gebied van voeding volg ik ze niet op en dat weet hij 8)
Hij weet ook dat het komt door het vers voeren dat onze Franny (poes van 12 jaar, nierpatient en met voedselintolerantie) nog leeft en gezond is omdat ze niet zijn prednison gekregen heeft maar gewoon verse voeding ;D
Door tieneke
#578125
Ben benieuwd met wat voor tegenstrijdige adviezen deze Da nu weer komt ::) ::)is slecht...bla bla...salmonella...bla...bla....teveel eiwit....bla...bla....is niet kompleet...etc...etc.
Hier is er maar 1 die bepaalt wat er gevoerd word en dat ben ik of beter gezegd dat zijn wij ;)
Laten de Da's maar lekker hun (dieet)brokkies promoten maar niet hier,zijn ze echt aan het verkeerde adres 8)
Door Hailfall
#578140
Ja ik begon er al over tegen mijn vriend maar die wil het toch echt nog even van de DA horen aangezien de DA toch heel erg open is qua dingen. Maar goed.. Ik zei dat er genoeg info op dit forum staat erover en dat we er heus met zijn tweeen wel achterkomen.

Maar meneer is nog eventjes eigenwijs.. ::)

Komt wel goed ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door