Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Supermax
#574877
Ben vandaag op de markt geweest en daar hadden ze bij 1 kraam allemaal viskoppen voor 2 kwartjes per stuk.... Kon het niet laten en heb dus 2 zalmkoppen meegenomen (van de rest wist ik niet wat voor vis het was :-\ ). Thuisgekomen de poezen er even aan laten ruiken, die dus spontaan begonnen te miauwen ;D. In ieder geval wist ik dat zalm in de vriezer moest dus dat heb ik maar braaf gedaan....
Nu is mijn vraag alleen kan ik 1 zo'n kop als volledige dagmaaltijd geven??? (kop weegt een halve kilo) of moet er dan nog wat bij?
Het is dus voor 3 poezen.
Groetjes,
Mieke
Door *Robin*
#574884
pfff ik zou het niet weten ??? ik denk eigenlijk dat een zalmkop te hard is maar misschien kan je beter op andere reacties wachten ;)
Door Mevroi Kruim
#575079
Lijkt me idd niet dat een kat dat wegkrijgt, het zijn me nogal geen joekels, die koppen :P
Op zich is het een prima maaltijd, mijn honden eten het ook met graagte, maar je zou hem dus voor je katten in stukken moeten hakken en kijken of hij niet te hard is.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#575225
Hier eten de katten wel eens een zalmkop maar je kunt hem niet in zijn geheel geven (tenminste Boris krijgt wel een hele weg maar de poezen beginnen daar niet aan) ik maak hem dan in kleine stukjes (is wel een heel vies werkje)
Door Supermax
#575297
Ik ga het gewoon over 2 weken proberen (had in een ander topic gelezen dat de vis 2 weken in de vriezer moest blijven). En dan kijk ik eerst wel wat ze ermee doen en ander hak ik 'm in stukjes voor ze. De poezels vonden het in ieder geval al heel goed ruiken ;D.
Dus dat is al een pluspunt....

Die koppen zijn inderdaad groot, maar ze hadden ook nog een maatje groter liggen, met van die "snor"haren onder de kin, volgens mij meerval oid.. Dat leek me dus echt te groot voor de poezels..

Groetjes,
Mieke
Door Lil
#575471
Hier is de kop te groot voor de poezen. Wel haal ik altijd van die goedkope zalmfilet uit de vriezer bij de Aldi. Is net zo goedkoop als de koppen en resten op de markt. Ik geloof twee of drie euro voor een hele zak.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door