Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Twiz
#566127
Ik weet niet of mijn bericht op de goede plaats staat, als het niet zo is wordt het wel verplaatst neem ik aan.

Weet iemand hoeveel vlees je in één keer kunt drogen in zo'n droogmachine, met bv. zes roosters? Ik bedoel het vlees dat erin gaat dus vóór het drogen.
Momenteel doe ik het in de oven, (één bakplaat) en het valt tegen wat daar op kan.
Maar als het niet de moeite loont om een boel geld uit te geven omdat er niet veel meer in zo'n apparaat kan, dan koop ik er geen.

De prijs van die dingen valt behoorlijk tegen zeg.

En hoe zijn de ervaringen bij jullie?

Is het de prijs waard? ;D Nederlands hé, maar ik zwem niet het geld, dus ik kan het maar één keer uitgeven, en dat is lastig hoor. >:( Maar daar weet iedereen over mee te praten denk ik.
Door Mevroi Kruim
#566137
Ik kan met gemak 1 kilo kwijt in mijn drogertje. Ik snijd alles aan kleine (clickerbeloningsgrote) stukjes dus dat neemt redelijk wat plek in. Van 1 kilo kipfilet houd ik zo'n 250 g over, van hart en lever iets meer.
Door Lil
#566272
Stuur eens een pb naar Tieneke, vond de prijs super meevallen, maar ik mag dan ook niet in de oven drogen van mijn huisgenoten ;D. Zei vinden dat :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door