Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#566068
hoi hoi

vanmiddag gaan we yuna ophalen, maar daar had ik nog even een vraagje over. ze krijgt nu Hill's brokken voor puppies, de stichting zei mij dat ik daar nog even mee door moet gaan, maar ik ben helemaal geen hill's voorstander en ik wil haar eigenlijk gewoon overzetten op kvv, ik geef energique, wat is nu verstandig, ze heeft een lange reis achter de rug, nieuw huisje dus toch wel stress, moet ik even een weekje doorgaan met de hill's, dan koop ik maar een klein zakje of kan ik haar toch vanaf morgen op de KVV zetten. zelf denk ik dat ik haar gewoon om kan zetten maar toch nog een twijfel, vandaar deze vraag aan jullie wat jullie zouden doen.

groetjes simone
#566073
Nou, ik zou zeker geen weekje die gore brokjes geven! Hooguit een dagje, omdat ze toch al aan veel nieuwe dingen moet wennen. Maar, de meeste hier hebben hun brok-pup direct, dezelfde dag nog, overgezet en dat verliep uitstekend.
#566076
[quote="Audrina"]
Ik zou ze gewoon meteen overzetten op kvv. Nieuw huis, nieuwe gewoontes, nieuw voer. ;)
[/quote]
Zou ik ook doen, evt met wat probiotica erbij en/of even overgieten met heet water de eerste dag(en)

Heel veel plezier met Yuna!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door