Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Boldy
#529585
Hallo kan iemand mij vertellen wanneer wij onze pup van 4 x per dag naar 3 x per dagen kunnen voeren. Hij krijgt nu carnibest te eten wat er behoorlijk snel in gaat maar ik heb het idee dat hij 's ochtends niet genoeg krijgt.
Groet Wesley
Door Ollie
#529630
Ik stap over op 2 keer als de hond 6 maanden is.

even aangepast ;)
Laatst gewijzigd door Ollie op do 13 apr 2006, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#529680
Fedor heeft tot 3,5 maand 4x per dag gegeten, omdat ik de porties zo klein vond en je aan hem duidelijk kon merken dat hij nog láng niet vol zat zijn we hem vanaf toen 3x per dag te eten gaan geven. Vanaf 6 maanden (ongeveer) gaan we hem denk ik op 2 maaltijden per dag zetten (ligt een beetje aan de grootte van zijn porties).
Door K@rin
#529713
[quote="Boldy"]
maar ik heb het idee dat hij 's ochtends niet genoeg krijgt.
Groet Wesley
[/quote]

Wanneer jij denkt, dat dat zo is, zou ik hem naar 3x per dag overzetten !!
Kan voor iedere pup verschillend zijn, dus je moet gewoon naar je eigen pup kijken.
Door *wendy*
#529738
Gandor had ik met 4.5 maanden al op 2x per dag staan.
En je gevoel over 's ochtends is logisch. Overdag krijgt hij 4x per dag eten en dan de hele nacht niet. Voor zijn idee is hij dus uitgehongerd in de afgelopen nacht :)
Door Ollie
#529796
[quote="Nitus"]
Fedor heeft tot 3,5 maand 4x per dag gegeten, omdat ik de porties zo klein vond en je aan hem duidelijk kon merken dat hij nog láng niet vol zat zijn we hem vanaf toen 3x per dag te eten gaan geven. Vanaf 6 maanden (ongeveer) gaan we hem denk ik op 2 maaltijden per dag zetten (ligt een beetje aan de grootte van zijn porties).
[/quote]

Oepsss :-[ ik ben in de war met 2 keer..als ze een half jaar zijn gaan ze over op 2 keer per dag.

Ik zet ze ook zo rond de 3 maanden over op 3 keer. Kleine honden rond de 4 maanden.
Laatst gewijzigd door Ollie op do 13 apr 2006, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fynn
#530196
Ik heb ze allebei vanaf week 8 op 3x per dag eten gezet en met 8 maanden ben ik naar 2x per dag gegaan.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door Boldy
#530206
Allemaal bedankt voor de reacties we gaan het nu proberen om hem over te zetten naar 3 x per dag.
Nogmaals bedankt en de groeten Wesley
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door