Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lyadeh
#520069
Sinds 3 weken volgt onze spaniel haar geit- groente eliminatiedieet. Nu heb ik haar zondagavond en maandagmorgen sla gegeven. Sinds maandag heeft ze spuitpoep! Of de sla is haar niet goed bekomen of ze heeft een virusje.Van onze da mag ik haar NIETS bijvoeren. V anaf maandagavond krijgt ze i.p.v.groente ,pompoenmoes.Kan ik haar ,zo nder het dieet te verstoren ,probiotica geven???
Door Lil
#520188
Poeh moeilijke vraag. Ik weet alleen dat sla zelfs bij konijnen en paarden diarree kan veroorzaken, super spuitpoep door sla is dus mogelijk.
Door Lizzy
#521244
Ja, ik ben te laat met antwoorden maar ik wou dus ook zeggen: ja hoor, geven!! Eventueel (als ze nog diarree heeft) kun je ook Okugest van VSM geven. Dat helpt erg goed bij diarree.
Door lyadeh
#521274
Ja Okugest had ik hier ook gelezen en het aan de da voorgesteld,maar ze kende het niet vandaar dus probiotica.Ik geloof dat Okugest WEL HEEL GOED werkt?? kan ik dat beter gaan geven??Het gaat me veel te langzaam.Ze heeft het nu al de 5 de dag!!Ze eet goed en is niet ziek.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door