Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door ydeh
#520083
Volgende week wil ik mijn hond voor het eerst 3 dagen in de week laten barfen. Ik heb me in de percentages e.d. verdiept en ben hierop uitgekomen... Wie heeft er tips of betere ideeen, kloppen de percentages? Mijn hond weegt rond de 16 kilo.

Ma: 250 gr. Bandit Geitmix.
Di: 250 gr. Lamsrib + 50 gr. Groentemix.
Wo: 250 gr. Bandit Vleesmix.
Do: 200 gr. Eendenkarkas + 50 gr. groentemix + 50 gr. fruitmix.
Vr: 250 Bandit Lammix.
Za: 200 gr. Runderkopvlees + 100 gr. lamshart. + 1 Kippenekje.
Zo: 250 gr. Bandit Wildmix
Door ydeh
#520084
ps: Ik heb ook nog een zalmkop liggen die ik evt. kan gebruiken voor wie met creatieve ideeen komt ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#520099
[quote="ydeh"]

ps: Ik heb ook nog een zalmkop liggen die ik evt. kan gebruiken voor wie met creatieve ideeen komt ;D


[/quote]

Wat dacht je van in 2 of 3 stukken hakken en gewoon geven...héééééé Creabea hé ;D
Door Lizzy
#520114
[quote="ydeh"]

Volgende week wil ik mijn hond voor het eerst 3 dagen in de week laten barfen. Ik heb me in de percentages e.d. verdiept en ben hierop uitgekomen... Wie heeft er tips of betere ideeen, kloppen de percentages? Mijn hond weegt rond de 16 kilo.

Ma: 250 gr. Bandit Geitmix.
Di: 250 gr. Lamsrib + 50 gr. Groentemix.
Wo: 250 gr. Bandit Vleesmix.
Do: 200 gr. Eendenkarkas + 50 gr. groentemix + 50 gr. fruitmix.
Vr: 250 Bandit Lammix.
Za: 200 gr. Runderkopvlees + 100 gr. lamshart. + 1 Kippenekje.
Zo: 250 gr. Bandit Wildmix



[/quote]

Als je de percentages toch al hebt uitgerekend, geef ze dan even joh, hoeven wij niet te rekenen ;D. Of wil je dat we het narekenen? Met vier dagen per week Bandit denk ik niet dat je je erg druk moet maken op de percentages hoor. En volgens mij wissel je op de zelf samenstel-dagen lekker af dus volgens mij gaat het helemaal goed!

Zalmkop: als de kop niet te groot is: lekker geven! En als je de kop te groot vindt voor 1 maaltijd: in tweeen knippen, een terug in de vriezer en die andere lekker geven!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door