Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door **ilse**
#515040
Er zal ongetwijveld al heel veel besproken zijn over dit onderwerp, maar toch heb ik een vraagje.................. Wij gaan over een week of 6 op vakantie voor 10 dagen en waarschijnlijk blijft onze Candy dan gezellig logeren bij mijn schoonzus,gewoon lekker in haar eigen buurtje (wij wonen in de zelfde straat), da's mooi toch? Maar....er zit een mogelijheid in dat dat niet kan en dan gaat ze in een pension, plaats is gereeld allemaal mooi! wat is dan je vraag? ja je raad het al, ze zijn daar geen voorstanders van kvv, en vinden het lastig om haar kvv te geven en de andere dieren brokken. Dus vroeg ik mij af kan het kwaad als Candy ongeveer 2 weekjes brok krijgt of zit je dan weer met de ontgiftiging en dergelijke? het zou jammer zijn het gaat net zo lekker met haar. is er iemad die hier ervarin mee heeft, die dit met mij wil delen? groeten ilse
Laatst gewijzigd door **ilse** op di 21 mar 2006, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sparkybranca
#515098
Misschien een idee om een pension te zoeken waar dat geen probleem is? Sparky & Branca zijn laatst ook een weekeinde naar een pension geweest en die mensen hebben gewoon vers gevoerd. Heb er niet eens een opmerking over gehad dat het lastig was ofzo.

En lastig is nog niet onmogelijk.......weigeren ze echt of sputteren ze alleen maar? Misschien als je er echt op staat dat ze dan toch vers voeren?
Door tieneke
#515106
Ik zou mijn hond daar niet eens meer gratis willen ;)
In de paar pensions waar Tinus en Tara voor onze emgratie moesten verblijven werd er echt niet moeilijk over gedaan terwijl ze daar alleen brokken voerden.
Door **ilse**
#515299
ik vond het ook al een beetje vervelend, ze pruttelen alleen, we hebben het spartellen nog niet gehad!!
ik denk dat ze het wel zullen geven maar ben nog niet verder in discussie gegaan omdat het toch niet zeker is of ze erheen gaat! Ben blij dat jullie mijn gedachten verwoorden en dat ik niet gek ben ??? ;D
groetjes
Door Maris
#515364
Ik zou gewoon op zoek gaan naar een ander pension, want er zijn wel degelijk pensions die kvv voeren ;)
Door **ilse**
#518303
het is nog beter, ze gaat helemaal niet in pension!!!
ze gaat lekker logeren bij mijn schoonzus,en in de zomer mag ze bij oma!! ben alleen benieuwd hoe ze dan terug komt, als ik denk hoe de kids verwend worden, hou ik mijn hart vast.... kipfiletje, runderlapjes....lekker he meissie,hoorde ik mijn moeder al tegen haar zeggen.! maar goed, alles beter dan brok!!!!!!
Door tieneke
#519159
[quote="bakkertje1"]
het is nog beter, ze gaat helemaal niet in pension!!!
ze gaat lekker logeren bij mijn schoonzus,en in de zomer mag ze bij oma!! ben alleen benieuwd hoe ze dan terug komt, als ik denk hoe de kids verwend worden, hou ik mijn hart vast.... kipfiletje, runderlapjes....lekker he meissie,hoorde ik mijn moeder al tegen haar zeggen.! maar goed, alles beter dan brok!!!!!!
[/quote]
Is nog altijd 10 keer beter dan welk pension ook ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door