Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Deci
#498320
Hoezee!
Inguz, onze gereïncarneerde Hindu, is bekeerd!
We hebben onze mannen, Lars en Inguz, vandaag een eendagskuiken voorgezet. Lars, carnivoor op en top, rook eraan, keek ernaar, en ging zijn staart wassen....
Inguz echter, tot voor kort vooral liefhebber van peren en sperziebonen, rook, keek, rook nog eens, stappie achteruit, ff positie zoeken: hebbes! Kijk eens vrouwtjes, zelf gevangen!
Na een speelkwartiertje en het nodige geproest ( toch lastig die veertjes...) heeft ie het kuiken met huid en veer opgekauwd.
Nu Lars nog......
Maar de eerste overwinning is binnen!
Door tieneke
#498323
Leuk he om je kat die altijd brok of blik at te zien veranderen in een tijger ;D ;D
Die andere komt ook nog wel tot inkeer :P
Door Deci
#499121
Het is gelukt!
Met de tips die ik uit andere kuiken-topics heb gehaald, is vandaag ook Lars overstag gegaan!.
Heb het kuiken eerst een minuutje gekookt, en klaar was het. Hij sprong er meteen bovenop en heeft het beestje met huid en veer opgepeuzeld.
Nou nog afbouwen met het koken en dan eet ie ze binnenkort hoop ik ook koud.

Inguz is al helemaal fan. Zodra de vriezer opengaat meent hij dat ie eten krijgt.... ;D

Vanavond gaan we hart en pens proberen. Moet lukken denk ik.
Door Nelly
#500864
Whahah, wat leuk he. Hier is SR er als "de kippen" bij als hij de deur van de vriezer hoort opengaan. Met moeite kan ik hem er dan van overtuigen dat zijn "prooi' eerst nog moet ontdooien... ;D
Door Deci
#501003
Dat doet Lars dus ook! Zelfs als ik er eten voor ons zelf uit haal staat hij erbij te miauwen.

Gelukkig eet Lars de kuikens nu ook koud ( na het nodige gooi en smijt werk te hebben verricht), al vindt hij dat koud ook best bevroren kan zijn......
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door