Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Anne Marie
#491883
Hallo,

Ik heb een vraagje over aquafleur, ergens heb ik hier gezien dat het een alternatief kan zijn voor furosemide (vochtafdrijver). Mijn hondje Boef heeft een behoorlijke hartruis (daar krijgt ze enacard voor en dat gaat heel goed), maar ze hoest nogal en daar kreeg ze furosemide voor. Daar reageerde ze niet goed op, ze werd heel erg loom en zielig en heeft een paar keer overgegeven, ben er dus direkt mee gestopt, maar het hoesten is wel weer erger geworden.
Dus nu mijn vraag is aquafleur inderdaad een alternatief voor furosemide en zoja, waar kan ik het aanschaffen?

groetjes, Anne Marie
Door Lizzy
#492919
Ik hoop dat Tannetje (alias Hitam) hier antwoord op kan geven. Ik durf het je niet zeggen, of dit het geschikte middel is. Maar als het dat wel is: gewoon bij de drogist te koop.
Door Anne Marie
#493248
Bedankt voor jullie reakties, ik hoop dat Tannetje ook nog wil reageren.
Ik heb vandaag ook een e-mail gestuurd naar de dierendokter.nl of zij eventuele alternatieven hebben, want ik wil graag dat Boefke van deze hoest af komt.

Kreeg net een e-mail van de dierendokter dat ze van 17 t/m 26 februari met vakantie zijn.
Dus ik wacht maar even af.
Door Anne Marie
#494399
Toch nog bericht gehad van de dierendokter.nl, zij hadden geen alternatieven helaas.
Heb aquafleur van Bloem besteld, komt woensdag pas binnen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door