Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Qwertu
#490557
Sinds ik haar heb overgezet op kvv heeft ze iets meer last van tranende ogen. Nou valt dit onder het kopje ontgifting; dat weet ik.

Maar........als we een flink wandeling gemaakt hebben, of ze heeft zich flink ingespannen (veel rennen e.d.) dan heeft ze echt flinke traanstrepen op haar snoet zitten.

Ik vraag me af waardoor dat komt?
Door *Ilse
#490617
Qwertu schreef: Sinds ik haar heb overgezet op kvv heeft ze iets meer last van tranende ogen. Nou valt dit onder het kopje ontgifting; dat weet ik.

Maar........als we een flink wandeling gemaakt hebben, of ze heeft zich flink ingespannen (veel rennen e.d.) dan heeft ze echt flinke traanstrepen op haar snoet zitten.

Ik vraag me af waardoor dat komt?
Ook mijn hondje heeft hier last van, toen ze net op kvv zat, was het net of ze ontstoken oogjes had, maar nu krijgt ze echt van die rode traan wangen. Kan ik dat behandelen met Similsan2? ik meen er iets over gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden!
ilse
Door Qwertu
#490833
bakkertje 1 schreef: Ook mijn hondje heeft hier last van, toen ze net op kvv zat, was het net of ze ontstoken oogjes had, maar nu krijgt ze echt van die rode traan wangen. Kan ik dat behandelen met Similsan2? ik meen er iets over gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden!
ilse
Geen idee......misschien weten anderen antwoord op jouw en mijn vraag :)
Door Lizzy
#490837
Ik denk dat de oogjes momenteel sowieso wat gevoelig zijn. Als ze dan in de kou rent, dan onstaan er sneller streepjes. Een heel goed middel tegen ontstoken/gevoelige oogjes is inderdaad Similasan druppels, nummer 2.
Door Qwertu
#490847
Lizzy schreef: Ik denk dat de oogjes momenteel sowieso wat gevoelig zijn. Als ze dan in de kou rent, dan onstaan er sneller streepjes. Een heel goed middel tegen ontstoken/gevoelige oogjes is inderdaad Similasan druppels, nummer 2.
Dankjewel Lizzy ;)
Door *Ilse
#493163
Hautesse schreef: heb je een link voor mij of een adres waar ik dat kan halen lizzy??

Lieke ;)
Ik heb het gewoon bij de supermarkt gehaald!
Ze hebben bij ons ook een afdeling waar je paracetamol enz kunt vinden en daar stond het tussen!
Dus bij elke drogisterij kun je het gewoon kopen!
succes ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door