Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoe eet jouw hond vanaf januari 2006?

Volledig BARF
54
23%
Volledig kompleet vers vlees
34
14%
Volledig brok
5
2%
BARF en kompleet versvoer
96
41%
BARF en brok
5
2%
Kompleet versvoer en brok
18
8%
BARF, kompleet versvoer en brok
25
11%
Anders
Geen stemmen
0%
Door Borke
#472661
Blijkbaar ben ik niet de enige die behoefte heeft aan een nieuwe poll voor 2006, dus ik start hem bij deze met dezelfde vragen als voor 2005.

In 2005 was het hier nog 3 dagen zelf samenstellen en 4 dagen kvv en nu volledig zelf samengesteld ;D

PS dit is de eerste poll die ik hier aan maak en ik weet niet wat ik aan moet met de vraag 'vergrendel de poll'?
Laatst gewijzigd door Borke op vr 20 jan 2006, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Annieke
#472701
Leuk, weer een nieuwe! :)

Ik denk dat 'vergrendel de poll' betekend dat je de poll vergrendeld, dus dat je het onmogelijk maakt voor mensen om te stemmen. Ik weet 't niet zeker hoor! :)

En om de poll te beantwoorden; Luna staat volledig op KVV. Hopelijk komt daar in ieder geval 1 barfdag bij, maar dat weet ik nog niet want dan zou het natuurlijk wel handig zijn als er tenminste een hele vriezerla voor mij zou zijn, en die ruimte is op dit moment net genoeg voor vier pakjes Smuldier! ;D

Ik ben wel al op zoek naar BARF-dingetjes, en tot nu toe heeft Luna een ei, een kipfiletje en regelmatig wat gedoneerde rauwe groenten van m'n moeder gegeten. De groentes meng ik altijd door de Smuldier.

Ik ben benieuwd hoe mijn 2007 eruit ziet! :P
Laatst gewijzigd door Annieke op vr 20 jan 2006, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#472743
AstridStraver schreef: Blijkbaar ben ik niet de enige die behoefte heeft aan een nieuwe poll voor 2006, dus ik start hem bij deze met dezelfde vragen als voor 2005.

In 2005 was het hier nog 3 dagen zelf samenstellen en 4 dagen kvv en nu volledig zelf samengesteld ;D

PS dit is de eerste poll die ik hier aan maak en ik weet niet wat ik aan moet met de vraag 'vergrendel de poll'?

Leuk idee Astrid!!! Ik ga de andere poll (2005) nu sluiten. Oftewel vergrendelen. Daarmee wordt inderdaad bedoeld dat je de poll zelf kunt sluiten maar het lijkt me leuk om deze ook weer open te laten staan tot 2007!

En natuurlijk heb ik zelf ook gestemd. Helemaal BARF!
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 20 jan 2006, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Elvira
#472753
Sinds juli 2005 staat Zingaro op volledig BARF. Daarvoor kreeg hij Carnibest.
M'n nieuwe aanwinst krijgt ook BARF
Laatst gewijzigd door Elvira op vr 20 jan 2006, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door