Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door "inge"
#471313
Ik vind de bibi die ik nu in huis heb zo droog.Zelfs op kamertemp.moet ik er een scheutje kraanwater of joghurt door doen wil ik de probiotica een beetje kunnen mengen. Is dit altijd zo of heb ik een slechte voorraad?
Door "inge"
#471329
[quote="Jolly"]
welke smaak heb je en welke datum staat er op de zak?


[/quote] Natuur en lam/rijst 07-12-06
Door Jolly
#471469
en zijn ze allebei zo droog?

ik heb het vorig jaar wel eens een keertje gehad met idd de natuur, maar nog nooit met de lam/rijst.

Normaal is de natuur ook vrij nat, misschien is er nu weer ff wat ander vlees ingegaan.

Ik heb andere data, dus kan niet vergelijken voor je.
Eten ze het wel gewoon?
Als dat zo is, dan zou ik mij geen zorgen maken over dat beetje water wat je erover doet om de probiotica erdoor te mengen.
Door Peet
#471485
Ik geef elke dag wat Spiersupport (ook poeder) door Beau's voer en ik moet zeggen dat ik dat altijd vermeng met wat water.... :-[...volgens mij is dat geen probleem hoor ...
Door Lizzy
#471511
Nou, nu je het zegt vond/vind ik dat dus ook met de laatste lading kattenvoer! (ik voer de kat vaak Bibi).
Door "inge"
#471662
[quote="Erna"]
Lekekr toch, meer waar voor je geld.
[/quote]ja dat is ook weer zo. En ze eten het heel graag dus...
Door amiwoods
#473506
hier had ik het ook en met dezelfde datum.
ik merkte wel dat ze de natuurmix met lange tanden gingen eten. 1 hond wilde het helemaal niet meer , af entoe at die nog de kip.
en niet effe 1 zak maar ik heb nu 6 zakken gehad die droog waren das wel effe 72kilo >:(
ik ben volgende week weer naar hoogvliet, en ga het er dan effe over hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door