Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#468187
Eigenlijk wil ik morgen wel ff naar het strand gaan met Breezer. Maar omdat meneer een weerstand heeft van bijna niks, zit ik heel erg te twijfelen. Z´n poot is al weer aardig opgeknapt dus daar ligt het niet aan.
Ik ben zo bang dat ie dus lekker door het water gaat rennen en dan zo door de kou ziek wordt. Of zie ik nu dingen gebeuren in m´n hoofd die helemaal niet kunnen?

Echt waar, ik voel me echt zo´n tut met m´n zorgenkindje.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#468304
Als je 'm nou in een glazen kastje gaat stoppen zal die ook nooit een weerstand krijgen. Ik zou zeggen, lekker naar het strand gaan en om te voorkomen dat die kou vat in beweging houden, dus niet als die zeikesnat op een terrasje gaat zitten. (nu is het gelukkig geen terrasweer)
Door Breezer
#468355
We zijn juist bezig met weerstand op te bouwen volgens een schema van Tannetje. En juist daarom ben ik extra voorzichtig geworden. Ben een beetje bang dat ik het door een stommiteit verpest en dat ik dan weer overnieuw kan beginnen. Dat bedoel ik eigenlijk.

Maar goed eerst maar eens kijken of m´n vent morgen weer een beetje beter is. Die ligt namelijk lam geslagen van de griep op bed.
Door Lizzy
#468395
Je kunt ook een beetje een kort wandelingetje maken en ALS hij al het zeewater in gaat: blijven bewegen en hem heeeeeeeeel goed afdrogen! Ik denk dat frisse zeelucht ook wel goed is voor hem..... Gewoon niet teveel uitputten en niet te koud laten worden.
Door Breezer
#469146
Nou m´n vent was nog niet helemaal beter dus zijn we niet naar zee geweest. Maar wel naar een recreatiegebied hier in de buurt aan de lek. En meneer was zo hyper dat ie dus persé schelpjes en stenen uit het water wilde vissen. We hebben hem maar laten gaan, en daarna goed in beweging gehouden door hem achter stokken aan te laten rennen. En toen afdrogen bij de auto, en hop de auto in en lekker de verwarming aan om te drogen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door