Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door veronique
#463798
Vita wil geen wijting en kabeljauw eten. Ik heb zelfs de graten eruit gedaan, nee hoor, ze ruikt er eens aan en kijkt dan van : Noem je dat eetbaar ??? Tenslotte er kokend water overgedaan : nee, ze moet het niet. :(
Ik durf het niet onder de groentenmix doen, die eet ze wel graag, stel je voor dat ze die dan ook weigert.
Garnalen en scampi vindt ze wel lekker :P
Makreel uit blik lust ze ook.
Kan ik in de plaats van vis haar regelmatig een viscapsule geven of heeft dat geen zin?
(Pffff, en ik die dacht dat een cocker alles eet :()
Door Borke
#463962
Heb je al sardientjes geprobeerd, die willen de meeste honden wel eten, de mijne helaas inmiddels niet meer :-(

Ik geef nu dus visoliecapsules aan hem, hopend op betere tijden dat hij die sardientjes weer wil eten.
Overigens kan je ook blikvis geven als verse vis niet lukt.

Ik zou ook geen dingen die hij niet lust door de groentemix doen!
Door Doedels
#463965
Een van mijn honden lust ook niet alle vissoorten. Dus die krijgt alleen wat hij lekker vind. De ander maakt de vriezer leeg en eet de dingen die blijkbaar minder zijn. Je kunt gerust af en toe vis uit blik geven en visolie. Ik geef zelf 1x per week vis en 2 of 3x een visolie capsule. Kabeljauw is trouwens een magere vissoort. Meestal lusten ze de vette vissoorten beter. Ze hebben er ook meer aan omdat er dan ook meer omega 3 vetzuren inzitten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door