Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Dtje
#449400
Misschien heb ik erover heen gelezen maar het volgende weet ik niet: Mien krijgt 1x pw vis en 3x pw lijnzaadolie. Kan ik die lijnzaadolie ook voor Willem gebruiken of moet het echt zalmolie zijn?
Door Rosita
#449476
Katten kunnen de niet-actieve O3 vetzuren in lijnzaadolie niet of slecht omzetten in actieve O3. Honden kunnen dit wel. In visolie zit actieve O3, dus ik zou Willem zalmolie geven of regelmatig vette vis. Of hij dit lust is een ander verhaal ;).
Door Dtje
#449611
Rosita schreef: Katten kunnen de niet-actieve O3 vetzuren in lijnzaadolie niet of slecht omzetten in actieve O3. Honden kunnen dit wel. In visolie zit actieve O3, dus ik zou Willem zalmolie geven of regelmatig vette vis. Of hij dit lust is een ander verhaal ;).
Waar kun je zalmolie kopen??
Door wenne
#449720
Je kan ook voor gewone visolie gaan, hoeft niet noodzakelijk zalmolie te zijn.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#451292
Maris schreef: is het ook nog ergen gewoon in de winkel de koop Syl
Ja alleen dan is het stuk duurder, je kunt ook bij de Hema een pot visolie capsules halen die moet je dan even lek prikken en over het voer leeg knijpen.

Deze site waar ik de link van heb neergezet is van Angelique dus het is geen wazig bedrijf, ze levert heel snel en heeft een goeie service, als je geen creditcard hebt kun je ook gewoon even het geld storten (is gewoon een vertrouwd adres) en als het geld binnen is heb je een dag later je olie in huis.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door