Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Steph
#432139
Min witte herder moest dinsdag plots overgeven, nog niet veel gebeurd in haar leven, een uur later spuugde ze wat gal met beetje bloed bij. Ik ben direct naar de Da geweest, dacht aan een of andere obstructie. Ze had geen koorts en ook geen pijn, was gewoon ongemakkelijk. De da had als conclusie een maagontsteking. Misschien door eendepoep die ze veel eet. Haar voeding is carnibest. Heel de week Primpram gegeven en iets tegen de krampen. Nu is het zo dat ze nog steeds de oude niet is, anders is ze heel actief en nu heeft ze geen zin om te spelen en is een beetje depri. Goed eten doet ze wel en drinken ook. Ik ga zowiezo terug naar da, al denk ik nog een dagje af te wachtten. Ik panikeer meestal nogal vlug wat mijn honden betreft. Ik was 2 dagen begonnen met haar veendrenkstof te geven. Zou het misschien hier kunnen van zijn, iemand een idee wat ze zou kunnen hebben. Zouden het wormen kunnen zijn?
Groetjes
Door K@rin
#432198
Ze kan een griepje hebben en tijdens het overgeven misschien een adertje gesprongen door de kracht ..........
Door Lizzy
#432298
Moeilijk te bepalen. Maar de symptomen van een obstructie zijn braken, diarree, verlies van eetlust, pijn, sloomheid, misselijkheid (kwijlen/kokhalzen), pijnlijke buik, harde buik, niet willen eten/drinken. Dus ik zou het wel scherp in de gaten houden.
Door Steph
#440097
Het bleek dus toch om een of andere irritatie van de maag te gaan. Gelukkig maar. Na een paar dagen was ze dan toch weer de oude.
Groetjes
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door