Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Debora
#422843
Vanochtend werd Joe, mijn logeetje, bij me gebracht met het verhaal dat ze verstopt zou zitten (constipatie dus). Ze ging de hele tijd zitten maar er kwam maar niks uit. Ook dronk ze heel veel. Toen ik haar uitliet, ging ze inderdaad zitten maar kwam er wat diarree uit. Maar ze blijft die aandrang maar houden om te gaan poepen waarbij er soms wat slappe poep uitkomt, vaak niks. Verder is ze vrolijk en speelt met de bal. Op mijn vraag aan haar baasje wat ze dit weekend gegeten heeft was het antwoord: Ja, er ligt hier allerlei rotzooi in de buurt en ook veel kippebotjes :( en tevens zou ze zo'n kauwbot van runderhuid hebben gehad.
Er zit dus wel degelijk iets in de weg heb ik het idee. Wat kan ik nou het beste geven?? iets om te laxeren of juist niet?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#422870
Tja, het grootste risico wat je loopt als je haar iets laxerends geeft is dat ze aan de rrace gaat. In jouw geval zou ik haar ook iets laxerends geven, dat wat eventueel dwarszit zal meer last geven dan een dagje of 2 aan de dunne.
Door tieneke
#422874
Lijkt me niet fijn voor de hond en kan zelfs zijn anus flink kapot drukken,laxeren volgens mij ;)
Dan maar een paar dagen dun wat Angelique al zei.
Door Debora
#422893
Thnx.
Heb olijfolie door dr eten gedaan en een rauw ei en ze heeft biogarde gehad.....zal ik haar nog een sardientje geven??
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door