Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danou2004
#402841
Als je hond last heeft van gevoelige darmen en regelmatig dunne ontlasting heeft is het dan een idee om probiotica te geven?Misschien dat dit wat rust in de darmen geeft waardoor het wat beter gaat?Ik vind het gewoon zielig zoals het nu soms gaat.
Door Lizzy
#402842
Probiotica kan zeker helpen. En het is het proberen waard. Het is verder geen 'gevaarlijk' supplement ofzo.
Door danou2004
#402850
Ben er in de loop van de tijd gewoon achter gekomen dat ze gewoon heel gevoelig is en het gaat een hele tijd goed dan heeft ze prima ontlasting maar zo ineens weer een paar dagen dun.vanmiddag ga ik toch naar de stad en ga het gewoon halen.Moet ik dan poeder of pillen halen want had geloof ik ergens gelezen dat er meerdere soorten zijn?
Door Doedels
#403336
danou2004 schreef: Ben er in de loop van de tijd gewoon achter gekomen dat ze gewoon heel gevoelig is en het gaat een hele tijd goed dan heeft ze prima ontlasting maar zo ineens weer een paar dagen dun.vanmiddag ga ik toch naar de stad en ga het gewoon halen.Moet ik dan poeder of pillen halen want had geloof ik ergens gelezen dat er meerdere soorten zijn?
Poeder is bij een hond gemakkelijker. Je maakt de kapsule open en strooit het over het voer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door