Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#400080
Hallo allemaal!
Zoals jullie misschien nog weten ben ik met Joey een poos geleden naar een bioresonantietherapeute (hierna Diana te noemen ;)) gegaan, ik wou jullie even laten weten wat het resultaat daar ondertussen van is ;)
Het begon met zijn verlammingsverscheinselen aan de achterhand. Ben toen direct de volgende ochtend naar haar toegegaan (Joey kon niet meer lopen) en direct na de behandeling liep hij weer, eerst nog rustig, maar bij thuiskomst sprong hij alweer op de bank :o
Sindsdien is er met zn rug niets meer aan de hand geweest, hij is volkomen genezen. Van wat ??? het was geen hernia maar 1 of andere blokkade geloof ik, ze heeft hem wel een behandeling voor hernia, wervels, gewrichten, spieren enz. gegeven dacht ik.
Maargoed, Joey had ook vaak jeuk. Jeuk zonder dat we wisten waar het aan lag, aan zn huid was nooit iets te zien, niet rood, geen bultjes of kale plekken of wondjes dus. Glimmend vachtje (vast van de goede voeding ;D) en geen beestjes, maar wel steeds verschrikkelijke jeuk, dat hij zat te tollen op zn kont want hij kon er niet bij :'(
Weer naar Diana.
Zij heeft hem compleet doorgemeten van A tot Z en kwam veel disfuncties en storingen tegen. Durf niet zeker te zeggen wat hij nou precies allemaal bleek te mankeren (zeefhoofd :-\) maar de dingen die me nog bijstaan waren: zware-metalen vergiftiging, candida belasting, kippenei-eiwit allergie, vlooienallergie, huisstofmijtallergie. Ook zijn voer (carnibest natuur, kippenekken e.d. kaas, koekies, pens en andere beloningsdingen) zijn doorgemeten op hem maar dat leverde verder geen problemen gelukkig.
Na de eerste 2 behandelingen zag ik steeds maar een verbetering van een dag of twee, daarna kwam de jeuk toch steeds weer terug en ik begon de hoop op genezing op te geven :'(
Bij de derde behandeling nu 2 weken geleden ongeveer sprak ik mijn twijfels over het al dan werken van deze therapie bij hem tegen haar uit. Toch bleek toen na een controle dat Joey erg hard zn best had gedaan en dat veel problemen al verdwenen waren uit zijn systeem zeg maar. Nou, tzal wel dacht ik vertwijfelt, ik zie en merk geen verschil >:(
Na die derde behandeling begon Joey langzaamaan nòg meer te jeuken en ontwikkelde allemaal bultjes en viezige vlekjes op zn huid, ook was ineens zn l.oog ontstoken en pusten ze beiden nogal, ook leek hij haast depressief, zat duidelijk niet lekker in zn lijf ???
Ik heb via de email contact opgenomen met Diana en zij antwoordde:

Hallo Petra,
Wat vervelend allemaal.
Ga door met het druppelen van zijn ogen. Je kunt eventueel ook Euphrasia inzetten voor zijn ogen. Dit is homeopathisch en werkt enorm goed bij oogproblemen.
Veel traanvocht is een teken van ontgifting. Dat is geen probleem. Wel moet er gekeken worden naar wat Joey zo erg vervuild. Er is klaarblijkelijk een bron van vervuiling die zo'n traanproductie teweeg brengt. Meestal is het in deze zaken het voer die de vervuiling teweeg brengt. Ik wilde dit toch even onder je aandacht brengen. Carnibest is qua versvoer het beste voer, maar het kan zijn dat dit het voor Joey niet meer is. Als dat het geval is, kan zijn lusteloosheid daar ook van komen. Hij wordt dan niet meer gevoedt, haalt geen energie meer uit zijn voer. Neem volgende keer anders weer een beetje voer mee, dan kijken we ernaar.
De bultjes zijn hoogstwaarschijnlijk een uitscheidingstoornis. Dan kan het vuil niet verder het lichaam uit. Het verzamelt zich dan onder de huid en vormt daar bultjes.
Joey moet zondermeer goed gereinigd gaan worden.
Je kunt voor ontgifting Trias van Heel inzetten. Dit is een combinatie van Hepeel, lymfomyosot en Reneel. Deze combinatie ontgift de huid, de lever en de urinewegen. Mijn collega zet dit middel vaak in met zeer goede resultaten. Daar wordt over het algemeen de jeuk ook minder van.
Een paar dagen een pens dieet, kan ook verlichting geven.
Ik hoop dat zaken beter gaan en blijven.

Met vriendelijke groeten,
Diana Gooijer.

Ok, dan, ik had nog maar 1 ding te doen en dat was Joey ontgiften ;)
Zo gezegd zo gedaan, ik ben afgelopen woensdag begonnen met de Trias en vrijwel meteen merkte ik een langzame verbetering. De keren op een dag dat Joey gek werd van de jeuk namen elke dag af en voor vandaag kan ik jullie melden dat hij............................
NOG NIET GEJEUKT HEEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joepie!!!!!
1 of 2 november hebben we weer een afspraak en ik hoop dat dat de laatste zal zijn en natuurlijk dat het ook wegblijft ;)
Door Tarek
#400705
Ik heb die therapie zelf ook gedaan en het helpt echt wel alleen moet het lichaam het zelf opruimen met ondersteuning van homeopathie en dat duurt helaas een poosje.Hou vol en sterkte ;)
Door Jojo
#480664
DIB schreef: waar zit die diana? Interessant!
Zij heeft haar praktijk in Assen. Maar ze is al een maand of 2 ziek en uit de running dus helaas hebben we de behandeling nog niet af kunnen maken......
Ik ben nog niet helemaal tevreden namelijk. Hij heeft nog altijd rode voetzooltjes en af en toe nog even een onverklaarbare jeuk. Het is lang zo erg niet meer als eerst en hij doet het hardstikke goed maar ik zou graag het resultaat willen zien wanneer we de behandeling kunnen voortzetten/afronden ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door