Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Sofie
#396903
Hallo!

Ik "probeer" mijn kat dus vers vlees te geven maar dit is nog steeds in combinatie met brokken. Waarom? Tja, hij blijft soms zo lang weg dat het veel te moeilijk is enkel vers vlees te geven.

Maar goed...

Ik ga voor mijn hond vlees bij de plaatselijke markt halen. Die mensen hebben daar ook enkelvoudige pakketten (gemalen botten, spiervlees,...) voor honden.
Nu ik dacht zo van: die enkelvoudige paketten: zijn die ook niet goed voor mijn kat? Aangezien er geen groenten,... in zitten.

Thanks!
Door Femke
#397708
Sofie schreef: Waarom? Tja, hij blijft soms zo lang weg dat het veel te moeilijk is enkel vers vlees te geven.
hoezo? Versvlees blijft in de koelkast 2 à 3 dagen houdbaar nadat het ontdooid is. Of blijft je kat nOg langer weg?
Door Sofie
#397755
Femke schreef: hoezo? Versvlees blijft in de koelkast 2 à 3 dagen houdbaar nadat het ontdooid is. Of blijft je kat nOg langer weg?

Ahum...soms 8 dagen..... ;D
Door Sofie
#401069
Marieke schreef: Wow, wat een wereldreiziger :o
Nja, dat mag je wel zeggen. Nu we vermoeden toch dat die ergens wordt vastgehouden. Want op de moment dat die terug thuis is, heeft die niet veel honger en ziet er mooi verzorgd uit!
Door Robian
#402127
Marieke schreef: Hmm, misschien eens een halsbandje aandoen met daarop een boodschap, hahaha
Goed idee, met de volgende boodschap..

Gelieve deze kat niet langer dan 2 dagen tegen te houden. Dit in verband met het voer dat voor hem klaar staat

8) :-X ;D
Door Sofie
#402186
Robian schreef: Goed idee, met de volgende boodschap..

Gelieve deze kat niet langer dan 2 dagen tegen te houden. Dit in verband met het voer dat voor hem klaar staat

8) :-X ;D
Hahah....die is goed!!

Nee, ik deed hem vroeger elastische bandjes om maar om de 2 weken (echt waar!!) mocht ik een nieuw kopen...werd een beetje duur.... ;D

Mja, als hij niet naar huis komt krijgt de hond het wel....
Laatst gewijzigd door Sofie op do 13 okt 2005, 07:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#408884
Sofie schreef: Hahah....die is goed!!

Nee, ik deed hem vroeger elastische bandjes om maar om de 2 weken (echt waar!!) mocht ik een nieuw kopen...werd een beetje duur.... ;D

Mja, als hij niet naar huis komt krijgt de hond het wel....
Dat probleem heb ik ook, vandaar geen bandjes meer, het is echt een dure grap (die bandjes kosten net zo veel als die van de hond).
Door conleeuw
#408944
Sofie schreef: Nja, dat mag je wel zeggen. Nu we vermoeden toch dat die ergens wordt vastgehouden. Want op de moment dat die terug thuis is, heeft die niet veel honger en ziet er mooi verzorgd uit!

Zo hadden wij een kater die ook dagen lang weg was, Cat was zijn naam, tot een buurvrouw (paar huizen verder op) vertelden dat hij zich prins heerlijk op haar droogtrommel had geinstalleerd en zich met overgave op de schoot van haar kinderen neerstreek om een potje geknuffeld te worden, zij had toen maar kattenbrokjes gekocht, zelf had zij ook een kat.
Cat was met geen mogelijkheid thuis te houden, deur open, Cat weer bij haar... wij denken dat hij gewoon gek was op jonge kinderen en daar kon/wilden ik hem niet aan helpen. We hebben toen gekozen om Cat te herplaatsen bij een gezin met jonge kinderen (omdat buurvrouw eigelijk niet nog een kat wilden) hij is nooit meer "weg gelopen" ;D
Katten !!!! ;D
Door Nelly
#409251
Jaren geleden woonde ik in Buggenum (ja, hoe verzin je het?) vlak bij de kerk. Mijn rode kater Cheetah ging elke zaterdagavond trouw naar de mis van 18.30. Echt waar. Na de mis kwam hij naar huis om te eten. Er heeft nooit iemand geklaagd over Cheetah's kerkgang, de gelovigen niet, de pastoor niet, de koster niet. Misschien zaten er muizen en waren ze allang blij met die rooie ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door