Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door wimk
#392584
Hallo allemaal,

Vandaag is Bumper aan beide voorpoten geopereerd aan LPC. De operatie is volgens Yolande Krooshof goed gegaan. Het is nu afwachten. Ik vind het nu wel zielig, hij is nog steeds niet helemaal bij en hij zit heel zachtjes te huilen in zijn slaap, dit komt geloof ik nog van de narcose. Ik heb Rymadyl en amoxoral meegekregen. Ik heb hem nog niet zien lopen, ik hoop dat hij vanavond nog even in de benen komt om een plasje te doen. Zijn lievelings baasje ( het vrouwtje ) slaapt vanacht benenden bij hem.

Ik hoop dat alles goed komt.

Groetjes Wim en Bump
Door 202spots
#392589
Achossie, wel fijn dat de operatie voorbij is, en nu kan het alleen maar de goeie kant op!!
Zachte knuffies voor je ventje hoor :-* :-*
en hij mag nu natuurlijk best verwend worden!!!
Door Doedels
#392590
Naar hè als ze nog suf zijn van de narcose. Dat huilen stopt wel al de narcose is uitgewerkt. Fijn dat de operatie goed is gegaan. Op naar een spoedig herstel.
Door Lizzy
#392595
Ach jeetje Wim.... wat ben ik blij dat jullie Bumpertje weer veilig thuis is....! Ik hoop dat hij zich weer gauw beter voelt en dat zijn bazinnetje vannacht nog een beetje een oogje dicht kan doen! Veel sterkte en we denken aan jullie!
Door Jolly
#392638
oww Wim ik weet hoe je je voelt, Pim was zo zo na de oogoperatie.

Heel veel sterkte vannacht
Door Helen
#392642
Ach gos, arme Bumper...Ik hoop dat hij heel snel op zal knappen.... Heb je nog een foto van Bumper hoe hij nu is? Ik ben zo benieuwd hoe die kleine bruine puppedup is uitgegroeid!! Hoe is het eigenlijk met zijn nestgenoten gesteld qua ellebogen?

Hoe waren Bumpers ellebogen er aan toe? Zat er al arthrose? Hoe lang moet hij rust houden?

tjeee, het is wel duidelijk dat mijn bijnaam Aagje is 8)
Door wimk
#392647
Ik zal binnenkort een nieuwe foto van Bumper plaatsen, hij is echt heel erg groot geworden. We waren gisteren op clubmatch en alle mensen vonden hem er heel mooi uitzien en ook heel erg groot. Volgens de dokter was hij wel een kilo of 5 te zwaar, hij weegt nu 36 kilo en hij is 11 maanden. Maar hij eet bijna niks, hij krijgt maar 400 gram duck per dag. Maar hij bewoog ook niet zo heel veel.
Zijn broers en zusters hebben gelukkig nergens last van ( tot nu toe ). Er kwamen aan allebei de kanten 6 stukjes uit, met aan de rechterkant wel een beetje artrose, maar volgens Yolande Krooshof kreeg hij daar niet veel last van.
Ik ga nu slapen ik ben bekaf van deze dag.

Gr Wim
Door Jolly
#392652
wimk schreef: Ik zal binnenkort een nieuwe foto van Bumper plaatsen, hij is echt heel erg groot geworden. We waren gisteren op clubmatch en alle mensen vonden hem er heel mooi uitzien en ook heel erg groot. Volgens de dokter was hij wel een kilo of 5 te zwaar, hij weegt nu 36 kilo en hij is 11 maanden. Maar hij eet bijna niks, hij krijgt maar 400 gram duck per dag. Maar hij bewoog ook niet zo heel veel.
Zijn broers en zusters hebben gelukkig nergens last van ( tot nu toe ). Er kwamen aan allebei de kanten 6 stukjes uit, met aan de rechterkant wel een beetje artrose, maar volgens Yolande Krooshof kreeg hij daar niet veel last van.
Ik ga nu slapen ik ben bekaf van deze dag.

Gr Wim
he jammer Wim, ik was gister ook op de labrador clubmatch in zoetermeer met Pim, had ik dat nou maar geweten zeg, had ik je ff opgezocht.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door