Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jon
#389689
Een half uur geleden heb ik Lhaki pens (schape 75 gram) 2 eetlepels groente en een ei gegeven. t was een afzichtelijke smurrie maar hij vond het heerlijk. Kippenek erna wilde hij niet. Hij wou er wel met mij een trekspelletje van maken. Nu loopt ie me steeds achterna te piepen. Was het nou niet goed wat ik heb gedaan (Teveel?) of is het gewoon erg lekker geweest. tIs zon zielig piepje wat ik niet van hem ken????
Door jon
#389760
Alles wat ik Lhaki tot vandaag heb gegeven was extra dus naast z'n energique. Dit was dus z'n eerste hapje zonder kvv. Ik denk niet dat er iets aan de hand is, misschien toch onwennigheid met de kippenek. Hij ligt in ieder geval uitgestrekt dus hij zal wel voldaan zijn.
Door tieneke
#389763
Denk zelf dat hij het heerlijk vondt en nog meer wilde ;)
Hier piept Tinus met iedere maaltijd van genot ::)echt komisch om te horen ;D
Zo lekker vindt hij het.
Door jon
#389772
Misschien had ik hem met die kippenek nog wat aan moeten laten rommelen. Maar ik ben ook zo'n tut, denk al snel dat ik veel te vlug ga ( en dan heb ik toch weer wat geruststelling nodig.) Maar ik vind het zo leuk (en ook smerig die pens).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door