Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Thunder
#388554
Sinds gisterenavond loopt Twister goed mank rechts achter. Hij tipt nog wel met z'n voet op de grond. Tijdens het lopen schijnt hij vandaag z'n poot iets meer te gebruiken,maar in rust steunt hij amper met z'n teentjes op de grond. Donderdagavond heb ik een afspraak met hem in de dierenkliniek in Eersel bij Dr Kappen,maar ik ben er haast zeker van wat de diagnose zal zijn:gescheurde kruisbanden.
Ik kan wel janken :'(

Anja.
Door Lizzy
#388599
Oh gatver NEE he.... :'( :'( :'( :'(. Jeetje, ik zal onwijs voor je duimen dat het meevalt!!! (geef Twister in ieder geval Arnica/Traumeel/Traumavetsem!).
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 19 sep 2005, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#388604
Ooo potverdrie...nee he. Wat vreselijk naar voor lieve Twister....Ik zal toch nog even duimen dat je er misschien naast zit :-*
Door Indy
#388627
Oooh Gatver Anja, wat een ellende :'( :'(
Heel veel sterkte en een :-* voor Twister en ook voor jou :-*

Laat je nog even weten hoe het bij Dr. Kappen was
Door Thunder
#388633
Donderdagavond weet ik meer,maar ik vrees dat ik al genoeg weet....... :'(
Thanks :-*
Gebruikersavatar
Door Cherry
#388711
.Anja ik duim ook heel erg hard mee dat je het mss toch nog mis hebt :-\
...en als we nou maar wisten hoe ie het gedaan heeft maar dat is echt een raadsel
Door Drum
#389623
Oh Anja... ik hoop zo dat je het mis hebt.... Veel sterkte in de tussentijd... en Twister: beterschap!
Door Doedels
#389813
Sterkte morgen. Ik hoop dat het iets onschuldigs is.
Door jon
#389847
Doedels schreef: Sterkte morgen. Ik hoop dat het iets onschuldigs is.
Me too!
Door *wendy*
#389907
Paps heel veel sterkte vanavond namens je zoon.

Anja succes vanavond............voor zover mogelijk ..........1 troost........gescheurde kruisbanden zijn gelukkig goed te repareren ;D ondanks dat het onwijs veel geld kost >:(

Desnoods houden we gewoon een inzamelingsactie ;)

Hoelaat moet je er zijn?
Door Thunder
#390265
Woensdag volgt de operatie.
Ga alvast rond met de collectebus :'( ;)
Het leven als alleenstaande is zo al zo duur,en dan nog zo'n dure vogel,die me dit jaar al voor de 2de keer m'n keel dicht nijpt. Maar ik lijd nog liever honger dan dat ik ze iets moet ontzeggen. Dus tijd om aan de lijn te denken maar weer haha ;D
Maar HIJ IS HET WAARD!!!!
Door Doedels
#390296
Thunder schreef: Woensdag volgt de operatie.
Ga alvast rond met de collectebus :'( ;)
Het leven als alleenstaande is zo al zo duur,en dan nog zo'n dure vogel,die me dit jaar al voor de 2de keer m'n keel dicht nijpt. Maar ik lijd nog liever honger dan dat ik ze iets moet ontzeggen. Dus tijd om aan de lijn te denken maar weer haha ;D
Maar HIJ IS HET WAARD!!!!
Dus toch gescheurde kruisbanden?
Door *wendy*
#390427
Aan je lijn denken??? Welke lijn??? Je hebt al niets meer te verliezen ;) ;D

Maar goed.......succes woensdag voor Twistertje. We zullen aan jullie denken.
En als ik rijk was.........dan had ik het betaald voor Twister. Maar ja dat ben ik dus niet. Dus dat was makkelijk zeggen.

Denk dat ik ook vast een spaarpotje ga maken. Heb het ook al 2 keer moeten laten doen. En die 2 die we nu hebben zijn ook niet zachtjes met zichzelf.
Door Lieve 14
#390533
Heel veel moed gewenst voor jou en Twister woensdag!!Hopelijk komen hij én je spaarpot en weer snel bovenop ;)!
Wij duimen voor een goede afloop hoor!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door