Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Tiesto
#382533
:'( Heb net de uitslag binnen van t ontlastingonderzoek van Zack..niet goed dus en dat allemaal op zijn verjaardag!! Ten eerste bleken er nog wormeieren in te zitten(pas geleden nog ontwormd) verder heeft hij dus Giardia...en ik denk dat hij dat al had toen we m kregen, want toen was zijn ontlasting dus ook al slecht en hij blijkt dus ook een slecht werkende alvleesklier te hebben :-[ alsof t allemaal niets is...kan zo medicijnen voor de wormen en giardia ophalen..da zei dat we dan over een maand of 2 maar weer ontlasting moesten laten onderzoeken ivm alvleesklier of die dan na deze medicijnen beter werkt..daar krijgt hij dus niets voor..

kan ik nu tijdens deze medicijnen nog of juist probiotica blijven geven?

En lees hier over Duck Pancreas, is t misschien verstandig om dit te gaan geven alvast anders zijn we natuurlijk alweer 2 maanden verder.. heb ook t idee dat als die ontlasting dan nog niet goed is ze me dan een of andere brok wil gaan voorschrijven, had ze zei dat brokken lichter verteerbaar waren als kvv dat is toch ...koek of niet? Graag wat advies in deze situatie..vind t zo sneu voor Zack, heeft al zoveel zorgen gehad..

Thanks!
Door amber13
#382661
Wat ontzettend balen zeg! Duck pancreas zou misschien een optie kunnen zijn.
Als het goed is hebben probiotica en medicijnen geen wisselwerking op elkaar en kan je het dus gewoon samen gebruiken.
Beterschap voor Zack en hopelijk knapt hij snel weer op.
Door Tiesto
#383019
Hoop ook dat Zack snel weer opknapt..maar t positieve hieraan is dat we nu wel weten wat m mankeert en dus stappen kunnen nemen...en ben blij dat ik veel aan dit forum heb gehad nu kon ik gericht op bepaalde dingen laten onderzoeken!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door