Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#381797
Een poos terug had ik kwartel voor mijn bontvriendjes gekocht. Hoewel ze wel gewend zijn om nekken, vleugels te eten ging dit ze toch veel te ver. Al die tijd had ik de andere kwartels bewaard. Gisteren had ik bedacht dat mijn jonge katers het misschien wel zouden eten, die zijn met rauw opgegroeid en zijn enthousiaste kluivers.

Nou dat heb ik geweten... Gatsie wat is dat goor als ze zo'n kwartel te lijf gaan. Onder luid gegrom ging eerst het nekje er aan, toen maar de pootjes en de billetjes :-X Wat werd ik hier misselijk van (tsja vegetarier hè) Ik heb daarna niet meer gekeken :-[ Het restant heb ik uiteindelijk met mijn ogen dicht opgepakt en in de vuilnisbak gegooid. Voor de eerste keer hebben ze het niet verkeerd gedaan :D Ik denk dat ze eendagskuikens ook wel lekker zullen vinden, maar ik denk niet dat ik dat trek... 8) :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#381807
;D ;D ;D ;D ;D ;D


Ik vind je een geweldig dappere vrouw hoor :D

En ik weet wel dat je om kuikens te geven even duidelijk een knop om moet zetten, je moet er niet naar gaan kijken van wat zijn dit nu precies, je moet ze gewoon benaderen als voer, niet over nadenken en niet kijken als ze eten, adem in verstand op nul en blik op oneindig.

Ik kan Gail zo vragen of ze de katten kuikens wil voeren, mijn oudste daarintegen die gaat hysterisch gillend de keuken uit als ze een kuiken ziet, als ik de zak uit de vriezer haalt loopt ze al ....hooo wacht even ik moet eerst weg ::) ;D
Door peerle
#381869
haha zo reageert mijn vriendin (met een kat) ook wel op kuikens en muizen (ook vegetariër), ik heb enkel nog moeite met lamskop, konijn (niet het konijn, maar de kop :-X yuk dat ziet er goor uit), en vast nog wel dingen maar die heb ik nog niet gezien...wel grappig, ze eet al zo lang geen vlees meer, en ze weet er nog maar zo weinig van, dat ik haar het verschil tussen orgaanvlees en spiervlees moest uitleggen :D...
Door Loeka
#381874
Ik kan het me voorstellen, want toen ik ahum de katten overstapten op rauwe voeding had ik geen idee wat ik bij de slager allemaal kon krijgen. Inmiddels liggen bij de Appie de riblappen en de vegetarische maaltijden gebroederlijk naast elkaar op de band bij de kassa ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door