Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#375275
Ik heb een afspraak gemaakt, maandag 5 september gaan Shanden en ik met de trein op weg naar Amsterdam, op consult bij dierenarts Tannetje.
Laat ik hem even nakijken, urine bacteriekweekje.
Ben erg benieuwd naar de uitslag ervan...
Door Jolly
#375712
Truus schreef: Ik ben ook benieuwd. Dan zie je ook Jolly of Geer misschien wel :D
en Geer werkt ook niet op maandag, dus die zie je ook niet.

btw hoe is Shanden met katten, want we hebben een grote zwarte winkelkat Dropje genaamd, die doet alleen zijn naam niet eer aan als het op honden aankomt.
Door Daisy75
#375791
Als de kat Shanden aanvalt zal Shanden niet schroomen hem te pakken...en dat gaat niet goed aflopen vrees ik.
Ik heb zelf katten maar dat is anders, buiten op straat of vreemde katten die naar hem raar doen die hebben een probleem...dus stop Droppie maar veilig weg.
Door Jolly
#375813
Dropje valt niet vanzelf aan, tis alleen dat er niet tegen heb geblaft moet worden of dat hij vlak voor zijn neus ineens besprongen wordt door hondenpoten, dan haalt hij wel uit.
Maar ik zal het wel ff in de agenda erbij zetten ;D
Door Daisy75
#375850
Oh shanden is geen blaffer hoor, doet ie eigenlijk nooit(zal je zien nu wel hahha), en bespringen mag en kan niet want ik houd em goed vast...Maar wel goed als je em even beetje uit de buurt houd want ik heb geen zin in ellende....mag ik straks nooit meer komen haha.
In de dierenwinkel bij ons woont een kat (die is eigenlijk van hun buren) en die valt alle honden aan die binnen komen, maar mijne niet want zijn baasje heeft zelf ook een witte stafford...mazzel zeg haha!
#375853
Brrr eng hahah ik kreeg een berichtje van Tannetje, dat idd het beste is om een blaaspunctie te doen om de urine af te nemen, en dat ie dan op zn rug moet liggen en dan prikt ze met een naald door de buikwand heen :o, aaaaaaah klinkt eng hoor maar ze zegt dat het meevalt...
Ik hoop het maar!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#375861
:o :-\ Ja, dat lijkt mij ook erg spannend (naast die gevaarlijke Dropje ;)), maar ik heb wel vertrouwen in Tannetje.. ;)
Sterkte, en ik hoop dat je er geen slapeloze nachten aan overhoudt ;).
Gebruikersavatar
Door Hitam
#375900
;D Volgens mij heb ik er nu over gedroomd. Ben nog
niet thuis of ik droom over mijn werk ::)
Zowel Jolly als Geer waren er en het was hardstikke druk. Ik geloof dat ik niet eens aan Shanden ben toegekomen. We hebben jou maar aan tafel gezet met een kopje thee.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door