Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door SabenJin
#366536
In september ga ik met Jin een week naar Oostenrijk, maar in het appartement zit geen vriezer. Kan ik het zolang goed houden of kan ik beter wat ander eten regelen voor Jin?
Door amber2
#366610
Het blijft een paar dagen goed in de koelkast, dus voor de helft van de week zul je wat anders moeten verzinnen, bv.:
-zelf maaltijden samenstellen met vlees/botten e.d. die je daar in de winkel koopt
-een 'natuurlijk' blikvoer zonder graan geven (is buiten de koelkast te bewaren als de verpakking dicht is) zoals nature diet of anifit
-een paar dagen brok geven, ik zou dan gaan voor een geperste brok zonder conserveermiddelen zoals farmfood of cavom
Door SabenJin
#366664
waar kan je dat natuurlijke blikvoer kopen dan? Ook gewoon in de winkel of moet je dan weer een speciaal adresje opzoeken?
Door Truus
#366752
Ik zou proberen om daar iets te scoren..ze hebben daar ook slagers toch? Kippennekjes, rundvlees, een rauw eitje met wat yogurt, rauw visje , rundergehakt, wat groente en tafelrestjes. Dan kom je een heel end. Blikvoer zou ik niet geven.
Door Audrina
#366759
Ik zou voor zo'n weekje ook bij de slager op je vakantie-adres langs gaan. Het is toch maar voor een paar dagen, dus hoef je niet zo heel erg nauwkeurig te zijn met percentages enzo.
Maar als je perse iets van nature diet o.i.d. mee wil nemen, bij hondenshop.nl is nature diet nu in de "aanbieding": 18 pakjes voor 30 euro (i.p.v. voor 35,10). In zo'n pakje zit 390 gram, dus kom je uit op ca 4,30 per kilo wat ik vrij duur vind. :o
Door amber2
#366850
Als je via google zoekt op Nature Diet vind je wel verschillende internetwinkels waar je het kan bestellen. Als je het lastig vind om zelf te gaan samenstellen op vakantie om wat voor reden dan ook, vind ik dit 1 van de beste alternatieven. Het is niet vergelijkbaar met 'gewoon' blikvoer omdat er amper granen en geen conserveermiddelen in zitten. Het is alleen niet goedkoop inderdaad, dus je zou het kunnen combineren met een een 'natuurlijke' brok. Zelf samenstellen is natuurlijk het beste, maar voor zo'n weekje is het ook geen ramp als ze even geen rauw vlees krijgen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door