Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Debora
#352844
Sam kan volgens mij écht niet tegen iets wat in Bandit zit :( Ik had nog een bakje vleesmix staan. Gek genoeg zit daar ook vis in, zal wel een reden hebben. En ik weet dat Sam niet dol is op vis. Vanochtend at ze het al met errug lange tanden op en het lag net als de vorige keer door het hele huis heen. Vanmiddag begon ze er weer met frisse tegenzin aan, heeft maar een klein beetje gegeten en niet lang daarna spoot het er zowat uit :'( echt heel zielig. Vorige keer was het geitevleesmix trouwens waar volgens mij ook vis in zit en heeft ze ook overgegeven maar dat was pas een paar uur later. Ach, ik weet niet, misschien een samenloop van omstandigheden. Ze houdt er gewoon niet van en dan maar voortaan Carnibest, dat gaat er wel in. Eventueel wil ik nog Bibi gaan uitproberen.
Heb net yoghurt met van die rechtsdraaiende bacteriën in haar bakje gedaan.

bytheway...de vriezer is met veel veel pijn en moeite op mijn balkonnetje terecht gekomen. Hij moet ff 24 uur staan ofzo en dan kan ik inslaan. Tis een electrolux van 189 liter. Maar dit even terzijde ;D
Laatst gewijzigd door Debora op zo 17 jul 2005, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#352888
Ja, zeker jammer! Maar gelukkig verdraagt Sam wel andere merken. Gefeliciteerd met je vriezer trouwens ;D!
Door Truus
#352998
Het is jammer maar gelukkig gaat de Carnibest wel goed dus is er eigenlijk toch een oplossing he.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door