Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Laundry
#330490
Wij willen graag een grootverpakking CarniBest halen (100 kg), maar kunnen zelf maar 50-60 kg bewaren.

Nu zoek ik iemand die samen met ons 100 kg of meer wil kopen.

Wij wonen in Leeuwarden.

Groetjes
André
Door pollekind
#349833
Is het niet makkelijker om Energique te gaan voeren?Energique zit in Tijnje(Friesland dus).Misschien kun je aan hun ook vragen of ze een leuk prijsje voor je kunnen maken als je zoveel kiloos koopt en het bij hun afhaalt?'T is maar een ideetje hoor! ;)
Door Audrina
#349839
[quote="pollekind"]
Is het niet makkelijker om Energique te gaan voeren?Energique zit in Tijnje(Friesland dus).Misschien kun je aan hun ook vragen of ze een leuk prijsje voor je kunnen maken als je zoveel kiloos koopt en het bij hun afhaalt?'T is maar een ideetje hoor! ;)
[/quote]

Heb jij soms aandelen bij Energique ofzo? :P ;D
Door Laundry
#349846
Wij halen de Carnibest uit Surhuisterveen. Ik ben eigenlijk niet zo bekend met energique. Ik zal me er eens in verdiepen (prijs/kwaliteit).

Wij kunnen zelf ± 40 kilo houden, hoogstens 50 kilo zijn we achter gekomen. We hebben onlangs 40 kilo gehaald maar willen graag een grotere hoeveelheid halen zodat de prijs wat lager wordt.
Door Audrina
#349849
[quote="Laundry"]
Wij halen de Carnibest uit Surhuisterveen.

Wij kunnen zelf ± 40 kilo houden, hoogstens 50 kilo zijn we achter gekomen. We hebben onlangs 40 kilo gehaald maar willen graag een grotere hoeveelheid halen zodat de prijs wat lager wordt.
[/quote]

Oh, okay. Ik dacht, als je nou zelf naar Ermelo rijdt kunnen we daar misschien wat afspreken en dan kom je toch aan die korting. Maar ja, Ermelo is denk ik wel een heeeeeeel eind rijden voor jou. :-\
Door pollekind
#349892
[quote="Audrina"]
Heb jij soms aandelen bij Energique ofzo? :P ;D
[/quote]Haha was dat maar waar,dan hoefde ik mijn grote Husky niet uit armoede Smuldier te voeren,haha ;D ;D ;D
Door Supermax
#349959
Hmm, inderdaad jammer dat je zo ver weg woont. Ik ga a.s. zaterdag dus CB halen in Ermelo, dus dan had je mee kunnen doen.
(mijn oproepje staat bij de productinformatie...)

Groetjes,
Mieke
Door amber2
#363311
Wat betreft Energique: als je het direct vanaf de fabriek in Tijnje haalt betaal je volgens mij 2,30 per kilo bij een afname van minimaal 60 kg. Energique is qua kwaliteit wel vergelijkbaar met Carnibest, het hangt van je persoonlijke voorkeur af wat je liever voert (energique is in schijfjes en carnibest in rollen van 1 kilo) en waar je hond het beter op doet natuurlijk!
Door cholwyn
#363517
Ik heb liever Carnibest, mijn cockers vinden Energique niet echt lekker, Carnibest ziet er veel smakelijker uit en aangezien ik al eens Carnibest heb geprobeerd en mijn honden dit veel lekkerder vinden, ga ik toch voor Carnibest, al zal Energique ook best goed zijn hoor, maar het valt mij op dat als je Energique ontdooid er geen vleessappen uitkomen dit heb je dus wel bij Carnibest en
AHV kompleet vlees pens, ik wil gewoon wisselend AHV en Carnibest gebruiken, ik heb trouwens de Hr. Adema van AHV gevraagd of ik pensvlees Kompleet zonder granen kan krijgen, hij heeft mij toegezegd dat dit kan, dus in de plaats van granen wordt er nu rijst in verwerkt,dit zal voor mij worden gemaakt dat vindt ik toch wel erg aardig.

Ymie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door