Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#34808
De buurman denkt dat het een boterham zakkie is. Het is ongeveer 15 minuten geleden gebeurd. Hij weet niet 100% zeker dat het een plastic zakkie is want het is hartstikke donker buiten en de hond liep los.
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 27 dec 2003, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
#34810
wachten tot morgen,
in de gaten houden, als morgen niet in de poep zit naar de DA gaan.
heb zel meegemaakt met Tika
Door Truus
#34815
Timo had ook een keer een plastic zakje op gegeten omdat er kaas in had gezeten.
De volgende dag poepte hij het gewoon uit. Ik moest hem wel helpen met het er uit halen dus....even goed in de gaten houden met het poepen.
Door Lupa
#34816
ontbijtkoek heeft geen zin want en zakje heeft geen scherpe kanten.
gewoon afwachten en morgen even helpen met het uit zijn poeppert te trekken :P
Door tieneke
#34818
Lupa schreef: ontbijtkoek heeft geen zin want en zakje heeft geen scherpe kanten.
gewoon afwachten en morgen even helpen met het uit zijn poeppert te trekken :P
ARRRGGHHHHH!! :o ;D
Door Lupa
#34825
ik denk dat je erger maakt daardoor.
Wat is het volgens jou buurman?als het geen plastiek zakje is wat dan? een papier? of wat anders dan een zakje?
Als het geen scherp iets is en geen gif moet je het gewoon laten en het in de gaten houden, het licham doet de rest
Gebruikersavatar
Door Cherry
#34826
een halve soeplepel zout in zijn mond gooien en normaal na 1 of 2 minuten word alles terug uitgekotst, bij mijn dobers heeft het altijd goed gewerkt.
Gerry
Door Lupa
#34831
Niet laten kotsen als je niet weet wat hij geslikt heeft, een mens kan toch fout doen door het goed willen doen!!!
Door Lizzy
#34837
OK lieve mensen, bedankt voor jullie supersnelle reactie! (mijn buurman kijkt zelf niet zo vaak en hij was wel blij verrast hoor, dat er zo snel reactie was gekomen!). We hebben het allemaal doorgegeven aan hem.

Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door