Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3471461
pike schreef: za 11 mei 2024, 16:42 Ik redde het niet meer. :( Training liep behoorlijk uit. Kon pas om 2 uur van huis weg. Leek me wat laat. Was daarnaast gebakken in de zon en zag een verblijf in de hal ook niet meer zo zitten. 8 juni, herkansing :D is dat ook in Zutphen? Jonge honden of ?
O gelukkig, ik had het best lullig gevonden als je om 4 uur in een lege hal gestaan had :-X

8 juni is ook in Zutphen, en inderdaad jonge honden dag (“fokkersdag”). Dan ben ik er ook weer met Bruun gezellig :)
Die zal misschien niet al te laat afgelopen zijn, ligt eraan hoe veel nesten er komen. Maar tot een uur of 14-15 is er meestal nog wel wat te doen.
#3471462
Bruuntje heeft het best goed gedaan vandaag, bijna 2 uur in de auto, 5 uur in een sporthal met veel honden en veel mensen en veel geblaf. En hij sleurde me af en toe wel alle kanten op maar niet constant :biggrin2:
Veel mensen gesproken en veel leuke reacties gehad dat het zo leuk uitgepakt is deze combinatie :)
Nu zijn we allebei heel moe. Dus lekker even niks vanavond :cool:
#3471463
Wat goed van Bruun 😎
Ties mag eind mei naar de JHD, ik laat me verrassen. Hij is helemaal geen drukte gewend. Het is bij ons wel buiten, en met die paar fokkers die er zijn zal het niet massaal worden, maar voor Ties zal het toch wel overweldigend zijn denk ik.

Ik ga 8 juni weer noteren. Moet toch een keertje lukken. Was ook wel wat veel nu, want net gisteren terug gekomen van een weekje weg met Ties, zijn eerste vakantie. Hij deed het geweldig maar het kostte mij ook een berg energie. En dan gelijk vanochtend weer op pad voor de training. Moet even bijkomen :-X
#3471464
Ja dat klinkt wel als erg veel inderdaad :biggrin2:
De fokkersdagen zijn 2x per jaar, dus als juni ook niet lukt kan het ook in oktober nog ;D

Knappe Ties, lekker op vakantie geweest :cool:
En fijn, een buitenlocatie voor de JHD, dat zou zeker voor de Wetters ook wel fijn zijn. Maar goed, die hal wordt wel bekend terrein voor Bruun als hij een paar keer geweest is :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door