Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3467625
Ina schreef: wo 31 jan 2024, 00:01 Zeg Bruun ..... zo hoort het niet hé, het is niet de bedoeling dat je nu opeens een voorbeeldige pup gaat lopen uithangen hoor :???:
We willen sloop verhalen, eigenwijze 'ik doe het niet' verhalen .... en op zijn minst 'auw, hij blijft bijten' klachten.

Kom op knul.....je kan het :duimen: :roflmao:
Kssssst >:(

Mag ik gewoon even genieten van het feit dat ik weer redelijk slaap en dat hij zich zo af en toe voorbeeldig gedraagt ;D

Er groeien al mini-banaantjes in zijn oren, dus jullie lezen gauw genoeg andere verhalen, geen zorgen :biggrin2:
#3467667
Ina schreef: wo 31 jan 2024, 00:01 Zeg Bruun ..... zo hoort het niet hé, het is niet de bedoeling dat je nu opeens een voorbeeldige pup gaat lopen uithangen hoor :???:
We willen sloop verhalen, eigenwijze 'ik doe het niet' verhalen .... en op zijn minst 'auw, hij blijft bijten' klachten.

Kom op knul.....je kan het :duimen: :roflmao:
Die krijg je vast binnenkort wel eens hij begint te puberen. Laten we Kim even genieten van de stilte voor de storm ;) :D
#3467685
Kim_S schreef: wo 31 jan 2024, 17:17 Kssssst >:(

Mag ik gewoon even genieten van het feit dat ik weer redelijk slaap en dat hij zich zo af en toe voorbeeldig gedraagt ;D

Er groeien al mini-banaantjes in zijn oren, dus jullie lezen gauw genoeg andere verhalen, geen zorgen :biggrin2:
Nou vooruit dan ;) ..... hij was dan ook wel super braaf, dat mag gezegd (en van genoten worden) :biggrin2:
#3468201
Hij weet zich vooral geen raad met zichzelf. Dus gaat hij Atz molesteren, of het vloerkleed ::) En hij is onrustiger vind ik. Buiten ziet en hoort en ruikt hij van alles, dus “o o ik moet zooooo nodig plassen vrouwtje” heeft als resultaat dat ik 15 min in de regen mijn geduld sta te oefenen ::)

Hij heeft ook alweer een paar keer achter zijn staart aan gejaagd. Dat is dan wel weer jammer… Even goed in de gaten houden.
#3468204
Ja dat is misschien wel een goed idee ja.

Heb niet persé de indruk dat het echt al loopse teven zijn of zo waar hij op reageert (ik zou dan verwachten dat Atz dat ook zou doen), maar dat er wat verandert in zijn lijf en brein is wel duidelijk. Morgen weer speuren met hem, dat is wel fijn om het koppie even leeg te snuffelen.
#3468220
Dan heb je nog ongeveer 4 weekjes :P

Bruun is morgen 24 weken. 5,5 maand. Ik vind het wel wat vroeg voor puberen, maar deze pups zijn echt heel erg snel met hun ontwikkeling heb ik het idee, dus het verbaast me ook niet echt.

We gaan het zien hoe erg het allemaal gaat worden. Denk dat mijn creativiteit en geduld wel geperfectioneerd gaan worden de komende maanden :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door