Nieuwe pup nieuw begin
Na veel zoeken achter de pc denk je, Yes heb eindelijk mijn menu
Paar winkels gesproken waarna weer een aantal merken van de lijst geschrapt werden en kon ik weer opnieuw beginnen, nieuw menu vervolgens hoor je bij een andere winkel en dan begint het weer van voor af aan
Dan denk je Yes dit is het
Nieuw menu gemaakt met oa Carnivoer, waar kom ik nu net achter, Carnivoer (NL7342) wordt gewoon door Mulder gemaakt de fabrikant van Mulder worst en Smuldier pakjes, nu begint de twijfel dus weer, oa Voerwijzer zegt Mulder/smuldier is beter dan de beste brok maar vergeleken met ander kvv's bevat het zeer waarschijnlijk geen ingrediënten van de beste kwaliteit.
Over Carnivoer: Ze leggen de nadruk op de kwaliteit van de ingrediënten.
Het lijkt me weinig waarschijnlijk dat Mulder voor Carnivoer andere dieren gebruikt, nu kan maar lijkt me toch onwaarschijnlijk.
Dus kan ik naar mijn gevoel weer opnieuw beginnen, heb nu al zoveel merken geschrapt van de lijst dat er niet veel meer overblijft
Kb Staat in Belgie ingeschreven als : - Inrichtingen voor de opslag van dierlijke bijproducten, oa Alaska, Barfmenu, Raw4dogs worden daar gemaakt en staan niet meer op mijn lijst
Gowill staat ingeschreven als - Inrichting voor de vervaardiging van voeder voor gezelschapsdieren
Gowill lijkt me verder wel prima maar het blijft uiteraard geloven op de blauwe ogen van de fabrikant hoeveel spiervlees/orgaan/bot er nu werkelijk ingaat
Ik trek men haren er vanuit, lijkt dat Barf toch de juiste oplossing voor me gaat zijn maar twijfel zo hard, men auto immune ziekte (medicatie) maakt het er niet makkelijker op, maar ik blijf twijfelen bij kvv, vind precies geen merk waar heel het plaatje klopt, (samenstelling, grondstoffen, analyzes) of is er toch een merk wat eruit springt tot een €6/kg, en liefst alles in eigen beheer.